Gå til innhold

Sender man ut et signal hvis man har synlig fillers i leppene? Blir det litt som å tilhøre en subkultur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du?

Anonymkode: 07367...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei synes ikke det

Anonymkode: bd9c9...427

Skrevet

Man får litt sånn bimbo- følelse av å se på det da. Jeg tror man får mindre respekt med nebb, selv om det nok ikke er bevisst fra de man treffer. 

• Liker 21
Skrevet
Tone83 skrev (12 minutter siden):

Man får litt sånn bimbo- følelse av å se på det da. Jeg tror man får mindre respekt med nebb, selv om det nok ikke er bevisst fra de man treffer. 

Ja mister faktisk litt respekten for folk med skikkelige synlige fillers.  Tenker de er rare som synes det er fint, ser jo ikke ut.  Tenker de er overflatiske fjols faktisk. 

Anonymkode: 3df3f...8e9

• Liker 24
Skrevet

Jeg tenker at dette er overflatiske og usikre mennesker. 

Anonymkode: 31a0f...803

• Liker 20
Skrevet

Tar dem ikke seriøst i det hele tatt. I tillegg er det ubehagelig å kysse noen med fillers.

• Liker 13
Skrevet

Sosialt selvmord!

Anonymkode: 25d4a...810

• Liker 15
Skrevet

Tenker at de er mindre intelligente og unngår all kontakt, bare sånn i tilfelle det er smitsomt. :nisse:

Anonymkode: 67afb...8d1

• Liker 11
Skrevet

Signalet de sender ut er et alt for stort utseende fokus og kanskje et noe enklere vesen, beklager. 

Anonymkode: 8d000...bc3

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ja, fillers og manglende mimikk (aka botox) sender begge deler ut et signal. Igrunn gjør alle valg rundt hva du kler deg, hvordan du sminker deg osv det. Hvordan signalet tolkes av mottakeren vil naturlig nok være individuelt. 

Endret av Kajo
  • Liker 4
Skrevet
Katten.2.0 skrev (16 minutter siden):

Tar dem ikke seriøst i det hele tatt. I tillegg er det ubehagelig å kysse noen med fillers.

Hvordan da? Nysgjerrig!

Anonymkode: ee1ff...4f1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan da? Nysgjerrig!

Anonymkode: ee1ff...4f1

Hvordan hva? 

Skrevet

Her er mine fordommer: 
- Svært dårlig selvtillit. 
- Usunt (og kjempedyrt) utseendefokus. 
- Lav intelligens.
- Kjedelige/ikke-eksisterende interesser.

- Lite å by på mentalt. 
- Har valgt å bidra til å opprettholde en skadelig industri, hvilket betyr at hun er ignorant og/eller kynisk

- Å være sexy er meningen med livet

Anonymkode: fadf0...c6c

• Liker 18
Skrevet

Jøss her var det mange fordommer!

Anonymkode: bd9c9...427

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenkte ikke videre over det før jeg var i en bursdagsfeiring og ble plassert ved siden av ei med andemunn. Hun var hyggelig nok i massevis og for alt jeg vet lynende skarp, men jeg greide ikke å ta henne seriøst. Når hun snakket så jeg bare de fæle leppene, og fikk knapt med meg et ord. Det er jo mitt problem og ikke hennes, men jeg har definitivt fordommer i den forstand at jeg automatisk tenker de må være mindre begavet. Trist men sant.

Anonymkode: 28bcc...eea

• Liker 14
Skrevet

Det kommer helt klart an på personen det gjelder og andre kvaliteter både når det kommer til personlighet og utseendet. Jeg har nok mine fordommer, men det vil ikke påvirke om jeg tar personen seriøst eller ikke. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte ikke videre over det før jeg var i en bursdagsfeiring og ble plassert ved siden av ei med andemunn. Hun var hyggelig nok i massevis og for alt jeg vet lynende skarp, men jeg greide ikke å ta henne seriøst. Når hun snakket så jeg bare de fæle leppene, og fikk knapt med meg et ord. Det er jo mitt problem og ikke hennes, men jeg har definitivt fordommer i den forstand at jeg automatisk tenker de må være mindre begavet. Trist men sant.

Anonymkode: 28bcc...eea

Kudos til deg for å innrømme at problemet ligger hos deg her, og ikke hos den som tar litt vel for mye fillers i leppene. Det er ganske trist om man ikke klarer å ta en person seriøst basert på ett trekk ved utseendet. 

Skrevet

Har ingen fordommer eller spesielle tanker rundt det, annet en at jeg faktisk ikke syns det er fint. Man endrer voldsomt profil. Jeg syns det er trist at noen velger å gå «så langt» for å føle seg bedre. Dagens utseendefokus er gått over stokk og stein, og DET syns jeg er skummelt. 

• Liker 7
Skrevet
Løvejenten skrev (2 minutter siden):

Har ingen fordommer eller spesielle tanker rundt det, annet en at jeg faktisk ikke syns det er fint. Man endrer voldsomt profil. Jeg syns det er trist at noen velger å gå «så langt» for å føle seg bedre. Dagens utseendefokus er gått over stokk og stein, og DET syns jeg er skummelt. 

Dette fokuset på utseendet vil være der til evig tid så lenge mennesker uttrykker sine personlige meninger og preferanser, og ikke minst verdsetter hva man selv mener er pent eller ikke, over personen det gjelder sitt velvære. Om en kvinne med x antall ml fillers i leppa føler seg vakker og selvsikker som følge av det, så burde det være det viktigste, og ikke hvor bra hun ser ut for alle andre. Samtidig tenker jeg at når man gjør slikt med sitt eget utseendet så bunner det i utgangspunktet i usikkerhet og at det å ta fillers er en midlertidig løsning på et stort problem; nemlig dårlig selvbilde. Det kan også være et behov for å passe inn eller følge en strøm man selv syns ser attraktiv ut. 

Skrevet

Jobber innenfor finans, og der er det faktisk slik at andenebbdamene blir tatt mindre seriøst. 

Anonymkode: 7261b...618

• Liker 8
Skrevet

Tenker dei har lav selvtillit, og at dei tror slikt kan kjøpes for penger..

Tenker og at dei er urenslige 🤷🏻‍♀️ Veit ikke hvorfor jeg får den tanken 😅

Anonymkode: 2e9b2...4a9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...