Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent alle tøfler jeg finner på Internett som jeg liker er tøflene kun opptil størrelse 40/41. Hvorfor finnes det ingen 41/42 ?

Jeg bruker skostørrelse 41/42. 40/41 blir for smått.

Anonymkode: 925e2...81c

Skrevet

Tøflene må være gummisåle og ikke tekstilsåle. Hvordan ser jeg hva slags såle tøflene er på nettet?

Hva betyr tpr?

Skrevet

Takker.

Jeg glemte å si at tøflene ikke kan være i ull eller saueull. Da jeg klør av alt ull. Dessverre.

Jeg liker best fleece og gjerne tøfler som rekker opp til midten av leggen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tøflene må være gummisåle og ikke tekstilsåle. Hvordan ser jeg hva slags såle tøflene er på nettet?

Hva betyr tpr?

Disse har gummisåle

https://www.aboutyou.no/p/shepherd/t-ffel-jessica-4464727?vid=38493247&om_channel=PLA&utm_content=ppc&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA_NO_AP_Best_Brand_NK_CSS_ADF&gclid=Cj0KCQjw5JSLBhCxARIsAHgO2SeIjj982tymQRNxYUpLWZoM1qn5B5I6phnlTcuzDywV_r6WiRcTGbAaAi_VEALw_wcB

Tpr?

Anonymkode: 35b3b...e92

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takker.

Jeg glemte å si at tøflene ikke kan være i ull eller saueull. Da jeg klør av alt ull. Dessverre.

Jeg liker best fleece og gjerne tøfler som rekker opp til midten av leggen.

Midten av leggen ? snakker ikke om tøfler da, men heller støvletter eller boots.

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Du kan kanskje kjøpe noen som er til herre? De fleste tøfler kan egentlig alle bruke uavhengig av kjønn. 

Edit: Men har sett noen på Zalando som går opp til 42. Kanskje du allerede har sett der. 

Endret av TheCatLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...