AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Lurer på om jeg skal kjøpe chunky boots, men føler de blir veldig store på benet. De jeg har prøvd gjør at foten ser lengre ut, og leggen blir veldig tynn. Hvilke chunky boots har du, og er du fornøyd? Syns det er kult på andre, men finner liksom ikke et par jeg blir ordentlig fornøyd med! Og hva styler dere de med? Anonymkode: c6733...3db
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Hva er chunky boots? Anonymkode: 5fe15...c01
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er chunky boots? Anonymkode: 5fe15...c01 Har du ikke hørt om Google, du? Anonymkode: 9b381...b16
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Kjøpte meg de fra Brgn nå i høst. Veldig fornøyd. At de var vanntette trodde jeg omtrent ikke på, men jammen stemte det.! 🙌 Har som regel jeans til, cropped. Var på jakt etter gummistøvler egentlig, men følte dette ble en 2-1 deal. Og de holder godt på varmen så tenker de blir gode å ha i vinter. Joda, de er massive, jeg har tynne bein og føttene virker større. Men har blitt vandt til det. Er buksa litt stram har jeg en litt vid genser for å balansere. Anonymkode: 57d81...5b9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå