Gå til innhold

All inclusive, Kanariøyene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker oss en uke for å slappe av på et AI hotell før jul, noen som har noe å anbefale, gjerne ikke av de dyreste, men minst 3 stjerner, helst 4. 

Ser ut som man kan få det billig før jul, under 20K for familie på 4 på all Inc, men ikke de beste hotellene da.... så må kanskje litt opp i pris!

Bare det er barnevennlig og i gåavstand til strand, og gjerne ikke langt fra by, eller helst i en by så tar jeg gledelig imot alle tips takk 🌞

Tenker charter, vil vil bare ha det avslappende og enkelt i førjulstiden 😇

Anonymkode: 899dd...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ZHvis du ønsker hotell med ren all inclusive konsept er feks RIU en bra hotellkjede. Se feks på RIU Buenavista. 

Har du små barn ville jeg gått for Sunwing resort med Ving, og valgt sunwing inclusive eller all inclusive. 

Uansett bør du velge et hotell med oppvarmet basseng, det er ikke skyhøye temperaturer i desember. Ønsker du høyere varme hadde jeg bestilt RIU med all inclusive i Dubai i stedet. 

Anonymkode: 14d78...90f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ZHvis du ønsker hotell med ren all inclusive konsept er feks RIU en bra hotellkjede. Se feks på RIU Buenavista. 

Har du små barn ville jeg gått for Sunwing resort med Ving, og valgt sunwing inclusive eller all inclusive. 

Uansett bør du velge et hotell med oppvarmet basseng, det er ikke skyhøye temperaturer i desember. Ønsker du høyere varme hadde jeg bestilt RIU med all inclusive i Dubai i stedet. 

Anonymkode: 14d78...90f

Takk, skal se på riu. Reiser med to gutter på 3 og 5 år.

Skal huske å lese ang bassengene ja, vet at det blir veldig kaldt om det ikke varmes opp ja.

kun Kanariøyene som går direkte fra min by, og denne gang er det kun for å slappe av, så vil helst fly direkte. 

Var på helpensjon hotell i dubai da eldste var ett år, fantastisk! 

Anonymkode: 899dd...0f4

Skrevet

Vi har vært på Sunwing Seafront  flere ganger med barn og alle trives godt der. 

Anonymkode: f8d60...463

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...