Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet an mann i lang tid nå. Så kom samtalen om å bli kjærester. Han sa han hadde mer vennefølelser enn kjærestefølelser. Det endte i at vi gikk hver vår vei.

Mannen har slitt med å kjenne på følelsene sine, har aldri opplevd ordentlig kjærlighet og har aldri kjent på forelskelse. Han er redd for å binde seg. Dette på tross av noen seriøse forhold bak seg. 

Nå en uke etter ønsket han å snakke med meg om oss. Han vil virkelig gå inn for oss to og finne ordentlig kjærlighet. Han vil satse og prøve. 

hva skal jeg gjøre og hvilke krav skal jeg sette? Skal jeg krevet at vi er kjærester etc? 

Anonymkode: 38f69...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva i all verden er vitsen om dere ikke er kjærester? 

Anonymkode: d8222...8a6

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det er kjempe bra han er ærlig på det. 

Hva har du lyst til selv? Du må kjenne på om du vil satse. Tenker at når du vet hsn sliter litt, så er det ikke noe lurt å kreve noe. Men prøve seg forsiktig frem. 

Følelser er ikke lett for noen. Krever man ene og det andre i startfasen, kan man trekke seg unna. 

Anonymkode: df0df...5c7

Skrevet

Men altså, aldri forelska i noen før, heller ikke i deg, hva får du ut av det? 

Anonymkode: d8222...8a6

• Liker 6
Skrevet (endret)

Gitt at kvinner er gjennomsnittlig bedre sosialt kalibrert enn menn, så kan det være at han bare somler litt i ting som har litt sosial tyngde.  Du sa det selv: han sliter å kjenne på følelsene sine. Jeg ville ikke vært for suspekt på at noen fare er på ferde her. Men jeg tenker det er innenfor at du kan "dra nytte" av uhellet med å si at du vil ha en koselig date som plaster på såret for at han faktisk såret deg. Er han en genuin i det han sa om å prøve på ordentlig, vil han bli overlykkelig med å ta deg med ut på en date eller noe tilsvarende. 

Selv om dere har holdt på en god stund, så jeg tenker dette er en bedre måte å bli snart kjærester på enn å forlange det umiddelbart. Lykke til!

Endret av umAxa
  • Liker 1
Skrevet

Krev at dere er kjærester. Var ved forpliktelse han stod av. Ellers er dere bare tilbake hvor dere var- og hvor du ville videre fra.

Anonymkode: 6d7d3...1ee

• Liker 3
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Datet an mann i lang tid nå. Så kom samtalen om å bli kjærester. Han sa han hadde mer vennefølelser enn kjærestefølelser. Det endte i at vi gikk hver vår vei.

Mannen har slitt med å kjenne på følelsene sine, har aldri opplevd ordentlig kjærlighet og har aldri kjent på forelskelse. Han er redd for å binde seg. Dette på tross av noen seriøse forhold bak seg. 

Nå en uke etter ønsket han å snakke med meg om oss. Han vil virkelig gå inn for oss to og finne ordentlig kjærlighet. Han vil satse og prøve. 

hva skal jeg gjøre og hvilke krav skal jeg sette? Skal jeg krevet at vi er kjærester etc? 

Anonymkode: 38f69...7d3

Prøve på hva da? Å finne følelser for deg? Jeg hadde stått over. Du trekkes lengre inn i dette, blir mer glad i han, mens han tester ut? Og om det blir dere, en mann uten kontakt med egne følelser… Jeg ville i det minste «presset» han litt mer på hvor han står og hva han tror han føler nå, utover et tilsynelatende savn.

Anonymkode: d6e6e...d08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...