Gå til innhold

kan ikke snakke med venninne om gutter.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet

Jeg har to gode venninner jeg ofte tilbringer tid i sammen med.

Men en ting som har forundret meg over en lang stund er at jeg ikke kan prate med hun ene om gutter jeg liker, gutter som liker meg, osv, osv...

Grunnen til at jeg ikke kan snakke med henne om gutter er fordi at hver gang jeg f.x nevner en gutt som jeg har noe på gang med (ikke at det skjer såå ofte men), så blir hun snurt og litt irritabel.

Hun kan ofte starte med å himle med øynene og late som om hun er uinterresert, for så å bli litt snurt, rett og slett.

Min andre venninne derimot kan jeg prate med hva som helst om uten at hun reagerer sånn.

Hvorfor reagerer min venninne på denne måten?

burde hun ikke bli glad på mine vegne hvis jeg f.eks har møtt en gutt jeg liker?

Hva er poenget med å bli sur?

Det er jo ikke som om at jeg har en ny gutt hver dag heller. :roll:

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

drit i å svar hvis dere har noe usaklig å komme med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dette er et sårt emne for henne, og hvorfor bli irritert på henne for det? Hva med å spørre henne om hvorfor hun blir sånn, for da kan det være hun forklarer deg hvorfor.

Skrevet

kjenner meg igjen....jeg får nesten aldri kontakt med gutter. Og gidder derfor heller ikke høre på mine venninders siste kapringer. Det kan dem fint holde for seg selv. Men vi snakker åpent om det aller meste. Men dette temaet er sårt for me.

Gjest ungjente
Skrevet
Kanskje dette er et sårt emne for henne, og hvorfor bli irritert på henne for det? Hva med å spørre henne om hvorfor hun blir sånn, for da kan det være hun forklarer deg hvorfor.

Mulig det, men jeg vet i såfall ikke noe om det.

hun er jo utrolig pen og har jo kontakt med gutter selv.

Så da forstår jeg virkelig ikke hvorfor hun oppfører seg sånn da.

Gjest sexysadie
Skrevet
Mulig det, men jeg vet i såfall ikke noe om det.

hun er jo utrolig pen og har jo kontakt med gutter selv.

Så da forstår jeg virkelig ikke hvorfor hun oppfører seg sånn da.

Hun tåler vel ikke at fyrer liker deg som hun anser som ikke fullt så pen, kanskje?

Skrevet
kjenner meg igjen....jeg får nesten aldri kontakt med gutter. Og gidder derfor heller ikke høre på mine venninders siste kapringer. Det kan dem fint holde for seg selv. Men vi snakker åpent om det aller meste. Men dette temaet er sårt for me.

Så fordi du ikke finner noen gutter, så kan ikke du være glad på dine venninners vegne når de gjør det? Makan til egoist

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet
Så fordi du ikke finner noen gutter, så kan ikke du være glad på dine venninners vegne når de gjør det? Makan til egoist

det samme lurer jeg også litt på.

for hadde hun møtt en fyr (og det har hun9 da prøver jeg virkelig å støtte henne å være glad på hennes vegne.

når jeg møter gutter fnyser hun bare av meg. blir bare litt skuffa.

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet
Hun tåler vel ikke at fyrer liker deg som hun anser som ikke fullt så pen, kanskje?

beklager men nå forsto jeg ikke helt.

mente du at hun ikke liker at ev.t en gutt liker meg fordi gutten ikke er "pen" nok? :forvirret:

Skrevet

Noen jenter tåler ikke at andre jenter får oppmerksomhet... Har en venninne som er på samme måte, men hun viser ikke tydelig at hun er snurt, hun bare skifter tema... Er slitsomt når det er sånn... :icon_neutral:

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet
Noen jenter tåler ikke at andre jenter får oppmerksomhet... Har en venninne som er på samme måte, men hun viser ikke tydelig at hun er snurt, hun bare skifter tema... Er slitsomt når det er sånn... :icon_neutral:

jaja. er vel bare sånn vi jenter er da?

skulle vel egentlig ønske at hun ikke hadde et slikt "konkurranseforhold".

Ja, det er slitsomt. :forvirret:

Skrevet
jaja. er vel bare sånn vi jenter er da?

skulle vel egentlig ønske at hun ikke hadde et slikt "konkurranseforhold".

Ja, det er slitsomt.  :forvirret:

Skjønner hva du mener.. Dessverre er det bare slik noen ganger.

Har du sagt det til henne da? Kan jo være hun ikke tenker over det selv..

Skrevet

Jeg har (hadde?) ei venninne som var slik, men hun hadde ikke problemer på guttefronten, men jeg tror rett og slett bare hun så på det som et litt "flaut" emne. Spurte henne aldri, så jeg vet ikke.

Skrevet

Hun er sikkert lesbisk.....

Men kan også være at hun ikke er så "guttegal". Jeg har en venninne som prater om gutter hele tiden... Jeg liker å prate om andre ting...

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Hun er sikkert lesbisk.....

Det tenkte jeg på også. Kanskje hun til og med liker deg?

Eller kanskje hun synes du snakker om gutter "hele tiden".

Eller at det blir for mye "detaljer" - noen liker å snakke om "alt", mens andre helst vil slippe å høre om det...

Eller at du behandler guttene dårlig.

Det kan være en million grunner. Spør henne, så kanskje du får svar. Hvis ikke, må du nesten bare leve med det.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel heller at hun synes det er leit å hele tiden bli minnet på at hun selv ikke får napp, heller enn at hun ikke unner andre glede.

Skrevet
beklager men nå forsto jeg ikke helt.

mente du at hun ikke liker at ev.t en gutt liker meg fordi gutten ikke er "pen" nok?  :forvirret:

Jeg tror personen mente at venninnen din muligens ikke syns du er attraktiv nok, og derfor syns det er rart/irriterende/sårende for seg selv at du får oppmerksomheten og ikke hun.

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet
Jeg tror personen mente at venninnen din muligens ikke syns du er attraktiv nok, og derfor syns det er rart/irriterende/sårende for seg selv at du får oppmerksomheten og ikke hun.

:ler:

Mulig. ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
:ler:

Mulig. ;)

Det har jeg opplevd for noen år siden, det tok helt av når jeg konfontrerte henne! Tingene som kom fram var så idiotiske at jeg kuttet henne ut..

:)

"Jeg forstår ikke hva han ser i Nina, hun har jo ikke pupper!!!" osv.

Jippiiiii :ironi:

Gjest Gjest_ung jente_*
Skrevet
Det har jeg opplevd for noen år siden, det tok helt av når jeg konfontrerte henne! Tingene som kom fram var så idiotiske at jeg kuttet henne ut..

:)

"Jeg forstår ikke hva han ser i Nina, hun har jo ikke pupper!!!" osv.

Jippiiiii  :ironi:

Hmm... Hvis det er sånn hun føler det, merker jeg blir litt irritert.

Håper ikke hun tenker sånn? :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...