AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Dette viser at norske kvinner er alt for opptatt av det ytre, de er rett og slett for kresne. Anonymkode: fbc01...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Kan ikke de mennene som finner kone i utlandet få lov til det? Og vi damer som dater de mennene vi dater her få lov til det? Anonymkode: d066f...ce8 22
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Jasså? Så kvinner er mer opptatt av utseendet enn menn ? 🤪 De mennene jeg vet om som har thaikone er eldre og er ikke akkurat de mest sjarmerende personlighetene jeg vet om 🤷♀️ Anonymkode: c3348...8e8 21
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Menn er mer opptatt av utseende enn kvinner. Dette er godt dokumentert med studier fra alle verdens kulturer. https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797620904154 Anonymkode: db1b1...536 17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Tenker heller at det er de mest sjenerte eller sosialt klønete. En mindre pen mann kan være fantastisk attraktiv med rett personlighet. Anonymkode: dba77...b9b 16
Miranda Bailey Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Menn bryr seg mer om utseendet enn kvinner gjør, det er allmennkunnskap. Min erfaring er at de mennene som drar til utlandet for å finne seg kvinne ofte er mer vanskeligstilt i samfunnet. Dårlig betalt jobb/trygd, manglende sosiale evner, lite selvtillit. 18
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette viser at norske kvinner er alt for opptatt av det ytre, de er rett og slett for kresne. Anonymkode: fbc01...8a7 Rareste påstanden jeg har lest. Jeg kjenner 5 menn som har falt for Thailand og deres kvinner. Mann I: Pensjonist fra oljeplattform. Utdannet ingeniør. Veldig god farsfigur for sine barn. Hans norske kone mishandlet barna så mye at han gjorde det slutt med henne når barna var tenåringer. Han har funnet seg ei Thai som er 15 år yngre. De veksler på å bo i Norge og i Thailand. Mann II: På guttetur i slutten av tyveårene til Thailand ble han hodestups forelsket. Han tok henne med hjem, giftet seg, fått to barn med henne. Utdannet ingeniør og jobber som ingeniør for et større konsern. De bor fast i Norge. Hun jobber. Mann III: Spesialist innen et sært fagfelt i havnæringa. . Reist hele verden på arbeidsoppdrag. På jobbreise til Thailand fant han kjærligheten. Tok henne med til lille Norge, giftet seg, fått to barn. Hun jobber. Mann IV: Eldre mann, selvstendig næringsdrivende, håndtverker. En mann med mange dårlige forhold bak seg. Barn med et par kvinner. Ikke vært i Thailand, men ble kjent med en Thaikvinne som hadde gått fra mannen sin. Lever tilsynelatende i et bra forhold med denne Thaikvinnen. Hun er 10 år yngre enn han. Mann V: Den sterotypiske som @Miranda Bailey viser til. Så av de fem mennene jeg vet om som har en Thailandsk kvinne så er det kun 20% som oppfyller den stereoptypiske Nordmannen som får seg Thaikvinne. Hvem sin statistikk stemmer? OBS! Glemte selvfølgelig to menn. Mann VI: Eldre mann, bedriftseier, bor på beste vestkant, millionær i 8 sifret klassen. To barn med sin norske kone som han skilte seg fra for 20 år siden. Bor bare i Norge, ferierer 2+ måneder i året i Thailand. Mann VII: Eldre mann, bedriftseier, bor på landet. Millionær. Et barn med sin norske kone som gjorde det slutt med han for 30 år siden. Bor delvis i Thailand og Norge med sin Thai kone. Anonymkode: 057ed...d97 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #8 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rareste påstanden jeg har lest. Jeg kjenner 5 menn som har falt for Thailand og deres kvinner. Mann I: Pensjonist fra oljeplattform. Utdannet ingeniør. Veldig god farsfigur for sine barn. Hans norske kone mishandlet barna så mye at han gjorde det slutt med henne når barna var tenåringer. Han har funnet seg ei Thai som er 15 år yngre. De veksler på å bo i Norge og i Thailand. Mann II: På guttetur i slutten av tyveårene til Thailand ble han hodestups forelsket. Han tok henne med hjem, giftet seg, fått to barn med henne. Utdannet ingeniør og jobber som ingeniør for et større konsern. De bor fast i Norge. Hun jobber. Mann III: Spesialist innen et sært fagfelt i havnæringa. . Reist hele verden på arbeidsoppdrag. På jobbreise til Thailand fant han kjærligheten. Tok henne med til lille Norge, giftet seg, fått to barn. Hun jobber. Mann IV: Eldre mann, selvstendig næringsdrivende, håndtverker. En mann med mange dårlige forhold bak seg. Barn med et par kvinner. Ikke vært i Thailand, men ble kjent med en Thaikvinne som hadde gått fra mannen sin. Lever tilsynelatende i et bra forhold med denne Thaikvinnen. Hun er 10 år yngre enn han. Mann V: Den sterotypiske som @Miranda Bailey viser til. Så av de fem mennene jeg vet om som har en Thailandsk kvinne så er det kun 20% som oppfyller den stereoptypiske Nordmannen som får seg Thaikvinne. Hvem sin statistikk stemmer? OBS! Glemte selvfølgelig to menn. Mann VI: Eldre mann, bedriftseier, bor på beste vestkant, millionær i 8 sifret klassen. To barn med sin norske kone som han skilte seg fra for 20 år siden. Bor bare i Norge, ferierer 2+ måneder i året i Thailand. Mann VII: Eldre mann, bedriftseier, bor på landet. Millionær. Et barn med sin norske kone som gjorde det slutt med han for 30 år siden. Bor delvis i Thailand og Norge med sin Thai kone. Anonymkode: 057ed...d97 Og så meg! Mann 1, 2 og 3: To rørleggere hvorav en pensjonert samt én uføretrygdet. Svært glade i en fest. Beskjeden økonomi, ikke spesielt begavet og lite tiltalende utseende. Én har to barn fra et tidligere forhold, de to andre har meg bekjent aldri vært i forhold før de giftet seg med sine thailandske koner. Samtlige fant damene sine på gutteturer. Ingen av kvinnene jobber. Så, hvem sin statistikk teller? Anonymkode: 68566...ada 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #9 Skrevet 12. oktober 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke de mennene som finner kone i utlandet få lov til det? Og vi damer som dater de mennene vi dater her få lov til det? Anonymkode: d066f...ce8 Man burde det ja, men i dagens samfunn så er det ikke akseptert. Anonymkode: d299f...b91
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #10 Skrevet 12. oktober 2021 Ikke nødvendigvis minst pene på utsiden, men på innsiden? Jepp. Anonymkode: 48c9d...fc4 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #11 Skrevet 12. oktober 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Dette viser at norske kvinner er alt for opptatt av det ytre, de er rett og slett for kresne. Anonymkode: fbc01...8a7 Hva mener du? Har de kvinnene du sikter til valgt å være single, og burde isteden ha tatt til seg en mann de ikke liker? Eller mener du at de kvinnene med attraktive menn burde dumpet disse for mindre attraktive? Anonymkode: c5b0d...b0d 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #12 Skrevet 12. oktober 2021 Finnes det bare Norge og Thailand i hele verden?? Mange av mine kompiser er sammen med herlige damer fra Spania, Latvia, Brasil, Russland, Ungarn...De kunne velge og vrake i Norge, og fant kjærligheten i utlandet. Anonymkode: 30b73...e3e 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #13 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette viser at norske kvinner er alt for opptatt av det ytre, de er rett og slett for kresne. Anonymkode: fbc01...8a7 Dette er ikke riktig. Jeg kjenner opp til flere velutdannede og velstående menn med utseende skyhøyt over den vanlige Per og Pål, som er sammen med jevnaldrende Thaier de har truffet her i landet. Anonymkode: 9adbc...cb9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #14 Skrevet 12. oktober 2021 Det eneste sånne debatter er egna til, er å gjøre livet mer kjipt for barna av disse parene. Anonymkode: d066f...ce8 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 De er ordentlige mennesker, ikke strekfigurer: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/var-11-aar-da-jeg-hoerte-thaihore-foerste-gang Anonymkode: d066f...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #16 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Rareste påstanden jeg har lest. Jeg kjenner 5 menn som har falt for Thailand og deres kvinner. Mann I: Pensjonist fra oljeplattform. Utdannet ingeniør. Veldig god farsfigur for sine barn. Hans norske kone mishandlet barna så mye at han gjorde det slutt med henne når barna var tenåringer. Han har funnet seg ei Thai som er 15 år yngre. De veksler på å bo i Norge og i Thailand. Mann II: På guttetur i slutten av tyveårene til Thailand ble han hodestups forelsket. Han tok henne med hjem, giftet seg, fått to barn med henne. Utdannet ingeniør og jobber som ingeniør for et større konsern. De bor fast i Norge. Hun jobber. Mann III: Spesialist innen et sært fagfelt i havnæringa. . Reist hele verden på arbeidsoppdrag. På jobbreise til Thailand fant han kjærligheten. Tok henne med til lille Norge, giftet seg, fått to barn. Hun jobber. Mann IV: Eldre mann, selvstendig næringsdrivende, håndtverker. En mann med mange dårlige forhold bak seg. Barn med et par kvinner. Ikke vært i Thailand, men ble kjent med en Thaikvinne som hadde gått fra mannen sin. Lever tilsynelatende i et bra forhold med denne Thaikvinnen. Hun er 10 år yngre enn han. Mann V: Den sterotypiske som @Miranda Bailey viser til. Så av de fem mennene jeg vet om som har en Thailandsk kvinne så er det kun 20% som oppfyller den stereoptypiske Nordmannen som får seg Thaikvinne. Hvem sin statistikk stemmer? OBS! Glemte selvfølgelig to menn. Mann VI: Eldre mann, bedriftseier, bor på beste vestkant, millionær i 8 sifret klassen. To barn med sin norske kone som han skilte seg fra for 20 år siden. Bor bare i Norge, ferierer 2+ måneder i året i Thailand. Mann VII: Eldre mann, bedriftseier, bor på landet. Millionær. Et barn med sin norske kone som gjorde det slutt med han for 30 år siden. Bor delvis i Thailand og Norge med sin Thai kone. Anonymkode: 057ed...d97 Erfaring og bekjentskap er ikke statistikk. Anonymkode: 6e518...909 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #17 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De er ordentlige mennesker, ikke strekfigurer: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/var-11-aar-da-jeg-hoerte-thaihore-foerste-gang Anonymkode: d066f...ce8 Det er likevel en del mannfolk som behandler mennesker fra Thailand eller andre deler av Asia som det. Jeg vet om flust med fyrer (fra arbeiderklassen) som har vært på gutteturer til Thailand, og flere av dem skryter av at de kjøper prodstituerte der eller de snakker "lavt" om det. Akkurat så lavt at jeg med mine ører på stilk kan høre det. En del av disse kvinnene (også norskfødte med foreldre fra Thailand eller adopterte) har fått spørsmål om hvor mye de tar, fra menn. Det er altså ikke fordommer mot damene, men en del av mannfolka. Anonymkode: 6e518...909 5
Terrex Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg tror de fleste som henter kone fra utlandet er drit lei attituden til norske damer. 1/3 av alle menn kutter ut damer fullstendig. Etter å ha vært på kvinneguiden en uke så har jeg funnet ut at damer er ekstremt falske og dobbeltmoralske. De snakker om likestilling og sier samtidig at damer skal ha spesialbehandling. Forstå det den som kan. 8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #19 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg er hverken noe særlig kjekk eller stygg, har aldri hatt problemer på damefronten pga. utseende. Men jeg er utelukkende interessert i asiatiske kvinner. Har funnet mitt livs kjærlighet, og hun er tilfeldigvis filippinsk. Anonymkode: 516a0...da9 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #20 Skrevet 13. oktober 2021 Miranda Bailey skrev (14 timer siden): Min erfaring er at de mennene som drar til utlandet for å finne seg kvinne ofte er mer vanskeligstilt i samfunnet. Dårlig betalt jobb/trygd, manglende sosiale evner, lite selvtillit. Rasist. Slike holdninger som du har er først og fremst dypt rasistiske, og som definerer Thai-damer som noen annenrangs mennesker som tar de mennene som ikke hvite norske damer vil ha. Slike nedsettende kommentarer basert på etnisitet er skammelig. Ta med deg nazi-sympatiene dine til en annen plass. Anonymkode: 5d53c...8d1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå