Gå til innhold

Veldig lite kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trivelig kar, vi har møttes noen ganger og datet en liten periode. Bor 1,5t unna hverandre.  Gått noen søndagsturer først, og deretter besøkt hverandre par helger. 

Vi er begge åpne med at vi liker hverandre, sender noe kyssesmily innimellom, hatt sex, dusjet sammen, spist ute mm. 

Men fordi vi bor 1,5t unna hverandre får vi ikke truffet hverandre veldig ofte. Vi er begge i 30 årene. Ingen av oss har barn. 

Fra starten av har denne karen ikke vært veldig på, dvs når vi treffes og nåe han først skriver er han veldig på. Men vi har generelt lite kontakt. Dvs det er stortsett noe kontakt hver dag, men jeg er nok vandt med litt mer. Og jeg tror jeg trenger mer.

Men jeg trenger en litt objektiv dømming av om jeg må endre mine forventinger?

Hvis jeg snapper han noe, så får jeg svar. 'Det så koselig ut' , 'kos deg', eller annet hyggelig tilbakemelding. Hvis jeg spør om han har hatt en fin dag, så svarer han hyggelig  og spør kanskje igjen. Men samtalen stopper litt der. Jeg kan jobbe litt ekstra også fortsetter han å svare hyggelig og fint på mine meldinger. God stemning. Men ingen særlig innsats fra hans side til å fortsette å skrive. Han kan også sende meldinger og snapper til meg først altså, spørre om det var godt å komme hjem eller bilde av noe som skjer på jobben. Men.. det stopper liksom der. Litt som med venner jeg snapper, men her har jeg et behov for å bli kjent med fyren. Holde relasjonen og bygge på den. Og det sliter jeg med.

I starten trodde jeg nærmest han faded meg ut, eller ikke var særlig intr. Så jeg ble blant annet overrasket over når han etter 3 dager uten kontakt, lurte på hvilket klokkeslett vi skulle møtes. Han er ikke en taster, og heller ikke supersosial. Den siste måneden jeg har ved to anledninger uttrykt ganske tydelig at jeg synes det er vanskelig. Balant annet sagt at han er den jeg har minst kontakt med på snap, mens han tilbake sa oi, vi har jo mye kontakt, du er den jeg har mest kontakt med. Har også spurt om han ikke er glad i å skrive, og jo det var han. Så i hans bok er han nok ikke så lite pratsom som hva jeg oppfatter han som. 

Derav usikkerhet rundt hvorvidt jeg bør justere mine forventninger noe.. 

La meg ta de siste dagene som et eksempel.

Mandag: Han sender natta snapp, og sier han savner meg. Jeg snapper tilbake og sier det samme, og gleder meg til å sees igjen neste gang.

Tirsdag. Jeg legger ut noe på mystory,  han responderer på det, og sier det så koselig ut. Jeg sender natta snap senere. Ingen respons. Får melding onsdag morgen at han hadde lagt seg. 

Onsdag. Jeg sender nattasnap, får koselig snap tilbake. 

Torsdag. Jeg la ut på mystory, og han svarte på de snapper. Jeg forsøkte å holde en prat gående men den døde ut ganske kjapt. Jeg sender nattasnap, han svarer morgenen etter med god morgen. 

Fredag. Han snapper bilde av ei øl og god helg. Jeg snapper tilbake en god kaffekopp.

Lørdag. Ingen kontakt.

Søndag. Jeg får melding av han søndag kveld om jeg var kommet godt hjem og blitt tatt godt i mot. Ja, godt å komme hjem, og godt å være på tur. Ja det var han enig i. Jeg spurte om han hadde hatt ei fin helg. Ja, han hadde både fått slappa av og gjort fornuftig ting. Så bra, hørtes ut som en fin helg skriver jeg.

Mandag. Ingen kontakt. 

Tirsdag: jeg sender et morsomt meme, får en smily tilbake. Senere sender han meg bilde av middagen sin, jeg svarer det så deilig ut.

Altså, det er ingen flyt i kommunikasjonen her. Den er dønn kjedelig. 

Anonymkode: 90aa5...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan han er, er nå en ting -hvordan du vil ha det er noe helt annet.

Jeg faller helt av lasset av slike menn, de må legge på litt mer for å holde liv i flammen,i hvert fall i en bli-kjent-fase. 

Kan du justere deg til å "tåle" så lite kontakt? Han forandrer seg nok ikke.

Anonymkode: f2255...4e6

• Liker 2
Skrevet

...... litt mer info: jeg har nå ikke trukket han på 14 dager.... 

Jeg er betatt, men merker også at jeg kanskje mister litt interessen her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan han er, er nå en ting -hvordan du vil ha det er noe helt annet.

Jeg faller helt av lasset av slike menn, de må legge på litt mer for å holde liv i flammen,i hvert fall i en bli-kjent-fase. 

Kan du justere deg til å "tåle" så lite kontakt? Han forandrer seg nok ikke.

Anonymkode: f2255...4e6

Nei det er jo det jeg også tenker. Hvis vi skal treffes to helger i måneden, og basere noe på det blir det vanskelig. 

Han er veldig på når vi møtes, gjør stor stas på meg og skikkelig bra og fin. Men... Jeg synes dette er ganske så absurd. Hvis vi hadde bodd nærme nok å kunne treffes i ukedagene ville chatting og slik ikke vært så viktig, men nåe situasjonen er som den er så dør det litt ut.

Ville nok gjerne bare ha en bekreftelse her på at jeg ikke er storforlangende og kravstor.

Vurdert å si noe igjen. Men føler allerede jeg har mast nok... 

Jeg jobbet mer tidligere for å ha en relasjon, forsøkte mer å ha kontakt, bli kjent, gos natt snap osv. Men det er ganske hardt å ro alene..

Skrevet

Dere har jo en slags kontakt gsnske ofte....men kvaliteten på samtalene og hvorvidt de bidrar til at dere blir bedre kjent....nei. 

Han må nok mer på banen om han vil bli kjent med en dame. 

Anonymkode: f4a9a...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...