Diana Skrevet 12. oktober 2021 #1 Del Skrevet 12. oktober 2021 Min sønn skal konfirmeres i mai, og jeg vil lage invitasjonene selv. Jeg har sett invitasjoner som ser ut som en dressjakke som jeg falt veldig for, men jeg finner ikke en mal noen plass. Er det noen her inne som har laget disse og har en mal? Eller vet hvor jeg finner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 12. oktober 2021 #2 Del Skrevet 12. oktober 2021 Mange slike kort er ofte laget med dies, dvs. at alle delene er skåret ut ved hjelp av metallformer i en maskin. Har du link eller bilde av den typen du kan tenke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Del Skrevet 12. oktober 2021 Google 'skjortekort mal' så får du opp et par oppskrifter og maler fra norske scrappere. Har laget et par sånne før, men begynner å bli en stund siden, så har ikke mal liggende. Men det er ogte steg-for steg med bilder på blogger, så det finner du ved å google 'skjortekort mal'. Anonymkode: 5f18e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Del Skrevet 12. oktober 2021 Bare en idé, og ikke utprøvd: Det ligger en del videoer på youtube om hvordan man bretter skjorte og dressjakke av servietter. Kanskje disse kan brukes på "scrappepair" også, og at du limer fast den ferdig brettede tingen til et kort? Anonymkode: c9234...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2021 Noe sånt tenkte jeg 😊 Jeg leita litt og googla skjortemal. Fant en som jeg skal prøve meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå