Anonym1234321 Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Heisann! skal gjøre dette kort jeg og dama mi var sammen i 1,5 år for 6 mnd siden og da stalka henne eksen sin hele tiden og jeg tok henne på det gang på gang, men betrygga meg alltid på at hun aldri hadde gjort noe med han igjen. så ble det slutt for det ble for toxic. en uke etter bruddet begynte hun å ligge med eksen. vi ble sammen igjen for 3 mnd siden og har lyvd om at det aldri har skjedd noe med de etter d ble slutt og de hadde tydeligvis ikke sovet sammen en gang. men så fant jeg ut av at de hadde ligget mye sammen igjennom bruddet, første gangen var uken etter d ble slutt. vi bodde sammen da og var forlovet før vi gjorde d slutt. burde jeg bekymre meg? mann (20)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 For å sitere en kjent film med Tom Hanks: run Forrest run. Anonymkode: c1b22...9f3 22
Antiviruset Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Skal gjøre det kort! Dett går aldri bra. Det forstår du egentlig selv innerst inne. Finn deg en dame som respekterer deg og er glad i deg. 11
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): 🚩🚩Jeg ville løpt… 🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨 flagg blir for lite, sirener..... Anonymkode: f7ecc...11c 11
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Hun LYVER! Det å kunne stole på partner er vel det viktigste i et forhold. Dette forholdet har jeg ikke trua på dessverre Anonymkode: e5323...6b8 3
Anonym1234321 Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2021 Så det er veldig feil at hun lå med eksen sin en uke etter det ble slutt? og ikke turte og innrømme det? hun stalka han jo alltid sist vi var sammen og
ClausSaus Skrevet 12. oktober 2021 #8 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym1234321 skrev (6 minutter siden): Så det er veldig feil at hun lå med eksen sin en uke etter det ble slutt? og ikke turte og innrømme det? hun stalka han jo alltid sist vi var sammen og Tre ord: Kom deg vekk. 3
Anonym1234321 Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2021 Er bare så vanskelig. for når jeg fant ut av d nå så fortalte hun at d ikke betydde noen ting, men han var den eneste trusselen da vi var sammen sist også lå de sammen så fort? jeg er bare så jævla forvirra og såra av en eller annen grunn
Queen of the North Skrevet 12. oktober 2021 #11 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym1234321 skrev (1 time siden): Er bare så vanskelig. for når jeg fant ut av d nå så fortalte hun at d ikke betydde noen ting, men han var den eneste trusselen da vi var sammen sist også lå de sammen så fort? jeg er bare så jævla forvirra og såra av en eller annen grunn Klart du er såret - du er jo glad i dama. Dette kan gå helt fint, men for oss med litt mer erfaring på baken så virker det som om hun ikke er helt ferdig med han og er ikke klar for å gå helt videre. Om du vil være i midten av dette så er det ditt valg. Og dette kan ordne seg til din fordel. Men som sagt for oss med litt større perspektiv og erfaring- så ville jeg anbefalt deg å revurdere å starte på nytt igjen med henne. Det vil være kipt i noen måneder, men det blir bedre etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #12 Skrevet 12. oktober 2021 Anonym1234321 skrev (1 time siden): Heisann! skal gjøre dette kort jeg og dama mi var sammen i 1,5 år for 6 mnd siden og da stalka henne eksen sin hele tiden og jeg tok henne på det gang på gang, men betrygga meg alltid på at hun aldri hadde gjort noe med han igjen. så ble det slutt for det ble for toxic. en uke etter bruddet begynte hun å ligge med eksen. vi ble sammen igjen for 3 mnd siden og har lyvd om at det aldri har skjedd noe med de etter d ble slutt og de hadde tydeligvis ikke sovet sammen en gang. men så fant jeg ut av at de hadde ligget mye sammen igjennom bruddet, første gangen var uken etter d ble slutt. vi bodde sammen da og var forlovet før vi gjorde d slutt. burde jeg bekymre meg? mann (20) Vet du hva? Spør henne om hun har fått det/han ut av systemet? Endret det noe? Min første kjærlighet var dyp. Mest fordi jeg gjorde det til noe mye større enn det var. Det første jeg gjorde når jeg ble singel etter et laaaangt forhold med barn og alt inni bildet var å treffe han igjen. Det som kom ut av det var at jeg fikk en avslutning.. Har var jo ikke "all that".. Om dere kan snakke ærlig med hverandre og hun kan fortelle ærlig, kan det være godt for dere. Vi er bare mennesker alle sammen.. Litt forståelse og empati kommer man langt med ❤️ Anonymkode: 20f4e...1f4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #13 Skrevet 12. oktober 2021 Hva hun gjorde mens dere ikke var sammen har du ingenting med. Dere var ikke sammen og hun var ikke utro. Hvem hun har hatt sex med er ikke din business. Anonymkode: f5255...f40 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #14 Skrevet 12. oktober 2021 Herregud ha litt selvrespekt da mann. Dump den hora. Anonymkode: 91c66...203 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva hun gjorde mens dere ikke var sammen har du ingenting med. Dere var ikke sammen og hun var ikke utro. Hvem hun har hatt sex med er ikke din business. Anonymkode: f5255...f40 Det er jo hans sak hvis hun skal prøve å selge inn at de skal prøve igjen. Det blir som om jeg etter bruddet med eksen skulle tatt imot tilbudene om å pule med kamerater til eksen som sikla etter meg hele forholdet. For så å foreslå at vi prøvde på nytt. Alle skjønner jo hvorfor det ikke går. Anonymkode: a9f5d...c9f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #16 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo hans sak hvis hun skal prøve å selge inn at de skal prøve igjen. Det blir som om jeg etter bruddet med eksen skulle tatt imot tilbudene om å pule med kamerater til eksen som sikla etter meg hele forholdet. For så å foreslå at vi prøvde på nytt. Alle skjønner jo hvorfor det ikke går. Anonymkode: a9f5d...c9f Det er fortsatt ikke hans sak. Hun har lov til å ligge med hvem hun vil så lenge hun er singel. Anonymkode: f5255...f40
Jordbæra Skrevet 13. oktober 2021 #17 Skrevet 13. oktober 2021 Så hun har en hun trøster seg på når hun er single. Ingen som har noe med det, derfor ville hun ikke si noe om det til deg heller. Ikke din sak hva en annen person velger å gjøre som single
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud ha litt selvrespekt da mann. Dump den hora. Anonymkode: 91c66...203 Er man hore fordi man ligger med noen når man er single? Anonymkode: 703b4...c04 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #19 Skrevet 13. oktober 2021 Her er det flere røde flagg enn et 1 mai. tog. Eksen er åpenbart en fyr hun ikke kommer over. Hvis hun hadde vært ærlig og hadde det ihvertfall vært noe. Men det er hun ikke. Hun er emosjonelt utro, hun juger, hun går tilbake til eksen ved første anledning, hun er lojal med eksen sin og du er nr.2. Han er "the one that got away" og det kommer han til vær veldig lenge. Tipper hun bare er et billig ligg for han og ville ikke noe mer, derfor er du backup planen, vil du være det?? Er du fornøyd med å være andrevalget så bli i forholdet. Men siden du stilltiende godtar å være nr2 vil hun miste respekten for deg. Hun kommer til å fortsette å stalke eksen, hun kommer til å være fortolig og lojal med han siden det ikke får konsekvenser. Du må faktisk skaffe deg litt ryggrad, sette makt bak krava og evt kaste henne ut. Hvis hun oppdager at hennes oppførsel får konsekvenser vil hun i hvertfall respektere deg, det er den eneste måten du kan redde dette. Nå er du ei dørmatte og blir behandlet slik. Anonymkode: e9f2a...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #20 Skrevet 13. oktober 2021 Du går der som en tilgjengelige nr 2 som hun nok ler litt av ( hun har null respekt for deg) Kom deg unna. Anonymkode: 52189...4be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå