Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 DPO og jeg har fått en eneste veldig svak positiv test, tatt en i dag og den er negativ.

Lurer på om andre har hatt skarp smerte/stikk i magen rundt denne tiden og endt opp å være gravid?

Opplevd litt vonde stikk på venstre side i dag, der jeg har opplevd ‘bobling’ på samme sted i noen dager

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært gravidtegn hos meg, to graviditeter bak meg :)

• Liker 1
Skrevet

Ohhh det er godt å høre! 💕 jeg trodde man kanskje merket implantasjonen og derfor stikkinger men da er det rart jeg fikk en svak positiv, så negativ. For da må ha egget festet seg for å begynne å produsere hcg

Skrevet

Jeg opplevde stikk også på ca. samme tid som deg, men jeg var ikke gravid. Dessverre. Men kan hende du er det, lykke til. :) 

Anonymkode: 303aa...382

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg opplevde stikk også på ca. samme tid som deg, men jeg var ikke gravid. Dessverre. Men kan hende du er det, lykke til. :) 

Anonymkode: 303aa...382

Takk! 💕 jeg har jo vært gravid 2 ganger før men husker ikke å ha opplevd dette helt i starten. Men noen av stikkene minner om EL slipp / cyster som sprekker 😱 andre milde

Skrevet

Jeg kjente ganske kraftige stikk på lørdag (12 DPO) og det har kommet og gått de siste dagene. Litt her og der, men mer konsentrert og høyere opp / til siden enn vanlige menssmerter. Ellers har jeg ikke merket noe. Tok blodprøve i går som viste fine verdier.

Så hyggelig om du også er gravid nå, lykke til🤞🥰

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det du beskriver veldig ofte (ikke gått på hormonell prevensjon på flere år, tror denslags "symptomer" blir dempet av p-piller osv.), ikke betydd graviditet for min del. Da jeg faktisk var gravid merket jeg ingenting, så tydeligvis veldig stor variasjon på oss kvinner😅 

Anonymkode: 9d0c9...f5a

Skrevet
14 hours ago, Finki said:

Jeg kjente ganske kraftige stikk på lørdag (12 DPO) og det har kommet og gått de siste dagene. Litt her og der, men mer konsentrert og høyere opp / til siden enn vanlige menssmerter. Ellers har jeg ikke merket noe. Tok blodprøve i går som viste fine verdier.

Så hyggelig om du også er gravid nå, lykke til🤞🥰

Oohh oppløftende!! Kan bare håpe det 💕 kom litt lyse rosa/brunt på papiret i dag så føles ut som kanskje mensen er På vei selv om jeg føler meg gravid

Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig, men kjente noen skarpe stikk 8 dpo på samme side av livmora som egget slapp. Bare et par stikk over noen sekunder så var det over og kjente ikke mer. Testet positivt 11 DPO☺️ 

Håper du får positiv test ☺️💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...