Gå til innhold

Venner som ikke åpner meldingene dine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli irritert. Mer eller mindre oppgitt. Greit nok at man kan ikke alltid forvente at mennesker skal lese meldingen på minuttet, det er helt greit at det går et par timer. 

Men de siste ukene har venner av meg begynt å la være å åpne meldingene. Det kan gjerne gå en dag og lengre og. Hva er greia? Ikke maser jeg heller. 

Anonymkode: b0357...015

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på messenger. Ts

Skrevet

Hvis det er så viktig så ringer du.

Anonymkode: 25698...ad9

• Liker 1
Skrevet

Kan fort ta flere dager før jeg svarer på en melding. Om det er viktig, så bør du ringe.

Anonymkode: 3f134...1ce

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan også bruke timer/dager. Orker ikke å være bundet til de ulike some-appene i større grad enn jeg må. Skal man svare på alt med en gang rekker man jo ikke så mye annet?

Anonymkode: 7c18b...7ac

• Liker 2
Skrevet

Hadde ei venninne som forventet svar fra meg, men som ofte lot meg henge igjen på "lest". Så etterhvert gjorde jeg det samme tilbake, for tenkte ok, da kan vi ha et avslappet messenger forhold. Men da klikka hun fullstendig og ble paranoid. Merkelig. Så nå sender jeg en smiley med hjerter i øynene hele tiden, og har lite kontakt med henne. Bruker den smileyen hver gang vi skriver sammen så hun skal tro at jeg fortsatt bryr meg, men jeg driter i hele kjerringa.

Anonymkode: df007...f4a

Gjest rampenissen72
Skrevet

Jeg logger ut av alle SoMe i dagesvis i slengen. Er det viktig får du ringe eller sende go gammal sms. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ei venninne som forventet svar fra meg, men som ofte lot meg henge igjen på "lest". Så etterhvert gjorde jeg det samme tilbake, for tenkte ok, da kan vi ha et avslappet messenger forhold. Men da klikka hun fullstendig og ble paranoid. Merkelig. Så nå sender jeg en smiley med hjerter i øynene hele tiden, og har lite kontakt med henne. Bruker den smileyen hver gang vi skriver sammen så hun skal tro at jeg fortsatt bryr meg, men jeg driter i hele kjerringa.

Hehe, den smiley’en med hjerter i øynene bruker jeg også, som svar på bildesnapper fra ei som bare sender bilder av alle de lykkelige øyeblikkene sine, men som aldri skriver eller ringer. Jeg bryr meg fint lite om «venner» som ikke tar initiativ til kontakt på andre måter enn disse skrytebildene, men gidder ikke drama, så derfor sender jeg en sånn smiley som svar, hver gang😂

Anonymkode: 19736...855

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe, den smiley’en med hjerter i øynene bruker jeg også, som svar på bildesnapper fra ei som bare sender bilder av alle de lykkelige øyeblikkene sine, men som aldri skriver eller ringer. Jeg bryr meg fint lite om «venner» som ikke tar initiativ til kontakt på andre måter enn disse skrytebildene, men gidder ikke drama, så derfor sender jeg en sånn smiley som svar, hver gang😂

Anonymkode: 19736...855

Hahaha, så morsomt vi er flere! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjenner jeg begynner å bli irritert. Mer eller mindre oppgitt. Greit nok at man kan ikke alltid forvente at mennesker skal lese meldingen på minuttet, det er helt greit at det går et par timer. 

Men de siste ukene har venner av meg begynt å la være å åpne meldingene. Det kan gjerne gå en dag og lengre og. Hva er greia? Ikke maser jeg heller. 

Er det 1 det er snakk om eller er det flere? 🤔

Anonymkode: be95d...3f1

Skrevet

Jeg har bevisst valgt å ta nett som et sidespor. Dvs, hyggelig, men ikke hovedkontakt med folk. Jeg har måttet svi for det. Det står jeg for. Jeg har blitt utelatt i endel sammenhenger. Fordi jeg ikke følger opp nå nett, da fb. 

Mener, om du ikke greier å være sosial, ta en tlf. Internett sier ingenting. Hvis du ikke greier å få til et møte, ta en tlf. Det er likevel en personlig kontakt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor svarer du "drittkjerringa" da i det hele tatt? Høres jo ikke ut som særlig bra venner jo👀

Skrevet
2 hours ago, Archer said:

Hvorfor svarer du "drittkjerringa" da i det hele tatt? Høres jo ikke ut som særlig bra venner jo👀

Prøvde å kutte kontakten helt, men da ble det til at hun trakasserte meg på sosiale medier. Lettere å ha høflig og grei kontakt, hun kontakter meg mye mindre nå heldigvis. Om ikke hadde jeg måttet vurdere kontaktsforbud. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...