*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg trenger litt hjelp, jeg... Holder på å mikse meg en avatar selv. Jeg har en animasjon som jeg vil bruke. Men jeg vil gjerne at navnet mitt skal stå på denne animasjonen.... Hvordan gjør jeg det?? Eks. jeg vil ha avatar sånn som bl.a. Lea har, bare at jeg har et annet bilde som er en animasjon og ikke stillestående bilde... Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #2 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jasså.. du vil bli mer avansert enn meg... Jeg vet hvordan man lager på et stillestående bilde, men ikke på en animasjon. Muligens må du hente inn animasjonen i et program der du får redigert tekst, men jeg har ikke peiling på hvilket program man kan bruke. Nå ble du myyye klokere kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei Lea, jeg får ikke til på stillestående bilde engang, jeg.... Hvordan gjør jeg det, da? Har prøvd å bruke paint, men jeg får jo ikke til noenting, jeg.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #4 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg bruker et bildebehandlingsprogram. Mest Photoshop, men det er flere programmer som gjør nytten. Paint er vel ikke akkurat egnet til sånt vil jeg tro. Photodraw er også fint til sånne småting. Sett inn bildet du vil ha. Rediger det slik at det blir riktig størrelse på det. Sett inn teksten og dra den på plass. Så lagrer du hele sullamitten som en jpeg-fil. Kommer jo litt an på hvilket program du har tilgjengelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei! Tror ikke jeg ville lagret som jpg. Da mister du animasjonen. Jeg brukte Fireworks og la på et lag som jeg lot gå over alle bildene. Vips så var det tekst over alle bildene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. oktober 2002 #6 Del Skrevet 8. oktober 2002 Animasjoner kan man ikke lagre som jpg-fil nei. Har ikke peiling på animasjoner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 8. oktober 2002 Åååå.... Jeg brukte Gifworks, jeg, og fikk det til... Men det er vel ingen som ser at det står *Lillian* der??? Prøver igjen, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. oktober 2002 #8 Del Skrevet 8. oktober 2002 Man kan også bruke Animation Shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 8. oktober 2002 DER!!! :D Fikk ikke med * foran og bak navnet mitt, for da ble skrifta så utrolig liten... Men dette er bra nok for meg =) Thx everybody! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 8. oktober 2002 #10 Del Skrevet 8. oktober 2002 nice avatar.. veldig kledelig.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå