Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger og vet ikke om det er jeg som er problemet eller om det er han?! 

Vi har 3 barn, en baby og to tvillingjenger på 3 år. 

Han har nå pappaperm og jeg har fremdeles hjemmekontor så er da alltid hjemme. 

Jeg står opp med barna og gjør dem klar for barnehage, pappaen står opp for å kjøre dem mens jeg ammer babyen. 

Greia er den at pappaen alltid må fikse på noe, enten det er bilen, på huset, vaskemaskinen.. Ett eller annet... Han hater rot, smuler, støv etc.. 

Men han krever at jeg gjør mye husarbeid og at huset er ryddig og alt er organisert til enhver tid.. Noe jeg hverken har tid eller overskudd til. 

Jeg rydder det overfladiske og vasker raskt over gulvene når jeg har tid. Noe jeg stadig kritiseres for. Jeg vasker feil, legger ting feil plass, ikke organisert nok.. 

Jeg blir stadig plukket på og det går meg sånn på nervene...! 

Baby og barn tar mye tid, og det gjør jobben også... Jeg får ikke arbeidsro pga baby og har derfor arbeid hengende over meg etter arbeidstid men da tar tvillingene og baby tiden min.. Men så må jeg gjøre en hau med husarbeid og bli pirket på av mannen.. 

Er jeg urimelig her? 

Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger og kjenner jeg blir lei meg og sint... 

Anonymkode: b8fc3...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i jobb, han er i permisjon. Han tar hus og unger, du jobber. 

Anonymkode: 87aa5...a9c

• Liker 8
Skrevet

Hans krav og hans ansvar. Når han har så høy standard er det faktisk han som må fikse det selv.

Anonymkode: 64348...f4e

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger og vet ikke om det er jeg som er problemet eller om det er han?! 

Vi har 3 barn, en baby og to tvillingjenger på 3 år. 

Han har nå pappaperm og jeg har fremdeles hjemmekontor så er da alltid hjemme. 

Jeg står opp med barna og gjør dem klar for barnehage, pappaen står opp for å kjøre dem mens jeg ammer babyen. 

Greia er den at pappaen alltid må fikse på noe, enten det er bilen, på huset, vaskemaskinen.. Ett eller annet... Han hater rot, smuler, støv etc.. 

Men han krever at jeg gjør mye husarbeid og at huset er ryddig og alt er organisert til enhver tid.. Noe jeg hverken har tid eller overskudd til. 

Jeg rydder det overfladiske og vasker raskt over gulvene når jeg har tid. Noe jeg stadig kritiseres for. Jeg vasker feil, legger ting feil plass, ikke organisert nok.. 

Jeg blir stadig plukket på og det går meg sånn på nervene...! 

Baby og barn tar mye tid, og det gjør jobben også... Jeg får ikke arbeidsro pga baby og har derfor arbeid hengende over meg etter arbeidstid men da tar tvillingene og baby tiden min.. Men så må jeg gjøre en hau med husarbeid og bli pirket på av mannen.. 

Er jeg urimelig her? 

Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger og kjenner jeg blir lei meg og sint... 

Anonymkode: b8fc3...45f

Han er jo helt urimelig. Du jobber jo! Vil han organisere så kan han dra på ikea og kjøpe hyllesystemer og bokser. Han er vel tilstede i hode og kropp?

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du gjør husarbeid og gjør din del, så får han heller gjøre det selv om han ikke er fornøyd

Skrevet

Jeg kjenner godt til problemet TS, min samboer er helt lik. Jeg vil si at jeg er helt normalt ryddig og renslig, mens han er typen som sitter og vasker felgene med tannbørste minst en gang i uken. Han er heldigvis klar over at det er han som er "unormal" og godtar at jeg ikke er like nøye som han. Vi svelger nok en del kameler begge to, for å si det sånn.

Jeg vasker og rydder etter mine standarder og mener han det ikke er bra nok så får han faktisk gjøre det selv. Vil si at vi har det over gjennomsnittet reint og ryddig da jeg strekker meg litt ekstra jeg også, men jeg bruker ikke halve dagen på å vaske fordi at han er sær, det gidder jeg faktisk ikke og det forstår han.

Anonymkode: 968a2...392

• Liker 1
Skrevet

Dette merket du ikke noe til før du fikk barn med ham?

Anonymkode: 76ed8...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...