Gå til innhold

Hvordan måle penis-str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva fasiten er?

Etter et kjapt Google-søk, så fant jeg dette, "Position a ruler or measuring tape at the base of your erect penis where it attaches to your body. Press into your pubic bone as far as you can, until you contact the bone."

Må jeg virkelig presse linjen helt inntill beinet? Jeg kan ikke putte linjan til høyre for penis, og måle derifra?

Anonymkode: e8c82...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det viktig for deg å måle penis?

Har du hørt om en kvinne som har målt sin vagina?

Hvordan skal i så fall en kvinne måle sin vagina, og når i syklusen skal hun måle? 

Anonymkode: 2b997...387

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det viktig for deg å måle penis?

Har du hørt om en kvinne som har målt sin vagina?

Hvordan skal i så fall en kvinne måle sin vagina, og når i syklusen skal hun måle? 

Anonymkode: 2b997...387

Forhold deg til det tråden handler om, eller ta disse spørsmålene dine videre i en ny tråd.

Anonymkode: 80ba4...ed0

• Liker 1
Skrevet

Den måles i hvor mye glede den gir deg. Og hvis du kan glede andre samtidig, så blir det som karma. Du får det tilbake 😁

Anonymkode: ad70f...5b2

Skrevet

Mål som beskrevet i åpningsinnlegget og legg til 3-5cm. Tror det er slik den gjengse mannen på KG måler 👌🏼

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (3 timer siden):

Mål som beskrevet i åpningsinnlegget og legg til 3-5cm. Tror det er slik den gjengse mannen på KG måler 👌🏼

Niks.

Den er ikke 28 cm.

Heldigvis.

Anonymkode: cc408...24f

Skrevet

nok en "se hvor stor penis er"- tråd juhu! Husk at alle på kg har STOR penis. Ingen andre slipper inn. 

Anonymkode: 6272d...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...