AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Hvor ofte synes folk at en bør ha kontakt på melding/telefon? Sett at en har matchet, chattet en periode og så møttes en gang eller to. Hvor ofte har dere/synes dere at det bør være på kontakt på melding/telefon/snapchat for at det skal være liv laga/interesse? Hvor lite synes du er FOR lite sånn i startfasen, og hvor lite er det før du kaller det ut-fading? Anonymkode: cab74...8e2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg er i den fasen nå. Chattet to uker før vi møttes. Mange ganger for dag. Har møtt hverandre to ganger. Chatter fortsatt jevnt gjennom dagen, og hatt en videodate. Bor i hver vår by med barn på hver vår kant. Jeg er en person som liker hyppig kontakt. Trenger ikke være lange samtaler. Men hyggelig med god morgen og god natt meldinger daglig. Håper å begynne å ringe hverandre snart. Er dessverre lenge til vi får møtt hverandre igjen pga. ulikt samvær med barna en periode. Anonymkode: be0f1...1c6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Har truffet en kar, vi er 35 +. Synes en gang i uka er for lite, selv om vi har truffet hverandre. Kjenner interessen har blitt helt borte. Var ikke super interessert i utgangspunktet, men likte han. Kommer til å ende det neste gang jeg hører fra han. Gidder ikke sende melding når han bruker en uke på å svare og hinter om når vi skal møtes igjen, men kommer det noen skikkelig invitasjon, åneida. Heldigvis at jeg ikke har rukket å bli betatt, blitt for lite kontakt til det. Hadde han vært skikkelig interessert så hadde han vært mer på. Vil heller være fri til å kunne treffe noen jeg klaffer bedre med og som faktisk velger å bruke litt tid på meg. Trenger ikke hundre meldinger om dagen, men ett par ganger i uka og faktisk få svar på meldingene jeg sender, slik at det ikke ender midt i en samtale på en måte haha 😄 Anonymkode: 4ba38...98e 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Vi chatter hele dagen utenom arbeidstid Anonymkode: 40cef...7e6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Møttes to ganger over to helger, vi bor i hver vår ny og har sånn sett hatt "lange dater" hver gang vi møtes. Hatt video og daglig kontakt i flere mnd før vi møttes første gang. Vi snapper og prater hver dag fortsatt. Hadde ikke gjort meg noe med en dag uten å prates, men synes det er veldig koselig at vi holder kontakten selv om det bare er hverdagssnakk og god natt-melding. Anonymkode: 430b3...ecb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Vi har møttes hver helg i en måned, og hadde ikke kontakt daglig i den perioden. Nå er vi fra hverandre en stund, og da har kontakten tatt seg opp betraktelig. Nå sendes det snap/meldinger daglig, synes det er veldig koselig for da vet jeg at han fortsatt tenker på meg selv om vi er langt unna hverandre. Anonymkode: a982b...752
Chailatte Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Vi har datet i typ 3 uker nå. Etter 2 daten utvekslet vi mer kontaktinfo utenom appen vi møttes på, og siden da har det vært daglig - har og møttes flere ganger siden da. Nå hadde det vært rart om ingen av oss tok kontakt iløpet av en dag.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 Chatter med 3 menn på snap hver dag. Dater to av dem, mens en er fwb. Anonymkode: 431b3...0db 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 Daglig blir for ofte, og kan fort virke klengete og needy i en sånn fase. Det bør iallfall gå et par-tre dager mellom meldingene. Anonymkode: fdc3f...32b 1
GulSitron Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 Meg og samboer snakket sammen både på telefon og snap hver dag. Samtalene kunne vare i alt fra 1t til 8-9t. (Vi spilte samme spill på pc, så mye av praten gikk på spill)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 Ingen jenter svarer meg på meldinger så vet ikke Anonymkode: b1cd1...ce6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg er i en slik fase med en fyr nå, men jeg er ikke en chat og melding person. Er mer glad i å treffes men klarer meg fint uten meldinger på flere dager imellom, har veldig hektisk liv og utrolig glad i egentid, så tanken på å ha chat samtaler hengende over meg hadde blitt for mye for meg. Tror han fyren jeg dater nå skjønner at jeg er slik, så vi sender kanskje en eller annen emoji eller en kort kommentar på den andres snap story, sånn bare for å si hei du im still here. Men liker at det ligger en naturlig forståelse i luften mellom oss på det uten å ha snakket om det 😄 Anonymkode: bf2cc...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå