Gå til innhold

Merke undertøy i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens dumme spørsmål fra denne kanten; Vi merker jo alt av klær som kan ende opp i barnehagen av både inne og yttertøy, men skal man merke undertøy også? Ligger jo selvsagt skift i barnehagen fordi uhell kan skje, men det slo meg nå at det er umerket. Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: 861c1...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville merket det 🙂

Anonymkode: acb1e...af2

• Liker 1
Skrevet

Merk alt 😆 hver eneste sokk og truse!

Anonymkode: c6d66...8b9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merk alt 😆 hver eneste sokk og truse!

Anonymkode: c6d66...8b9

Hahaha! Godt lappeliten hadde bursdagssalg her om dagen, så det kommer flere lapper i posten. Bare å trå til i merkegalskapen skjønner jeg #kveldensunderholdning

Takk!

• Liker 1
Skrevet

Vi merker både sokker og truser også. 

Anonymkode: 72fb3...647

Skrevet

Merker undertøy som ligger i skifteskuffen, men ikke det hen har på seg hjemmefra. Sokker merker jeg aldri, men blir heller ikke sint hvis de forsvinner.

Anonymkode: dcb5c...878

• Liker 2
Skrevet

Undertøy bruker og sokker merker jeg med tusj. Orker ikke å bruke merkelapper på det, det er jo så mange.

Anonymkode: f914d...062

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg ikke giddet. Noe har sikkert blitt borte, men det får så være. 

Anonymkode: abc87...f10

• Liker 1
Skrevet

For meg kan du merke det du vil merke. Bare ikke bli sur og forvent at jeg hjelper deg å lete hvis det ikke er merket og det vlir borte.

Har en mor i barnehagen (jeg er ped.leder) som nå har gått til styrer å klaget på at jeg ikke gir service fordi jeg ikke finner en genser. Hun trooor det er Adidas, men husker ikke om den er merket eller hvilken størrelse den er. Såå mye tid og dårlig stemning 😖

Anonymkode: e0964...307

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg kan du merke det du vil merke. Bare ikke bli sur og forvent at jeg hjelper deg å lete hvis det ikke er merket og det vlir borte.

Har en mor i barnehagen (jeg er ped.leder) som nå har gått til styrer å klaget på at jeg ikke gir service fordi jeg ikke finner en genser. Hun trooor det er Adidas, men husker ikke om den er merket eller hvilken størrelse den er. Såå mye tid og dårlig stemning 😖

Anonymkode: e0964...307

Merker som sagt alle "viktige" ting. Undertøy og sokker hadde jeg ikke giddi å heve et øyebryn over, merket eller ei. Samboeren mister jo sokker helt uten å ta dem med ut av huset 😆

Skrevet

Jeg har alltid merket alt. Ikke fordi det er så farlig om vi mister noen sokker, men for at det ikke skal bli så mye kaos i barnehagen når det ligger ørten plagg i garderoben etter en våt utetid. Om ingen vet hvem som eier hva, blir det fort hauger og lass av votter, luer og sokker liggende og vente på at noen savner noe og tar det med seg.

• Liker 2
Skrevet

Merker alt. Fort gjort at det blir surr. Får ikke merkelapper til å henge særlig lenge på sokker, men de henger på en liten stund 😄

Anonymkode: 8df68...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...