AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Hva synes dere om dette navnet? Jeg har store ambisjoner på vegne av min sønn og vil at han skal ha et navn som står i stil. Risikoen er selvsagt at navnet blir pompøst og teit dersom han ender opp som elektriker eller oljearbeider eller noe. Anonymkode: 95bc1...4c1
Ullvott Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Hadde du enda holdt deg til spørsmålet ditt og ikke begynt å utbrodere slik om ambisjonene dine og yrkesvurderingene. Jeg synes Francis er litt kult, jeg. Hvis du er redd for at det blir for pompøst kan du jo heller bruke Frantz eller Frans.
17.11 Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg synes det er litt pompøst uansett, om du så heter Sejersted til etternavn (måtte han hvile i fred).
Entern Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Foretrekker egentlig Frank eller Frans.😊 Forresten når en dame gir sin sønn et kongelig navn og har store ambisjoner på hans vegne ser jeg med en gang for meg Lena Headey. 🤭 Ingen skade ment altså, jeg er stor fan av Lena. 🙂 Endret 12. oktober 2021 av Entern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå