AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Hvordan fungerer dette? For eksempel på Costa del Sol og lignende, er bassengene utendørs åpne om vinteren? Er det i det hele tatt temperatur til at man kan bade utendørs i desember/januar. Dersom det er sånn at bassengene stenger ned, er det vanlig at hotellene har innendørsbasseng til vinterbruk. Driver og ser på hoteller, som alle reklamerer med at de har bassenger, men alle er utendørs, og det står ikke noe om når på året disse bassengene er åpne. Anonymkode: eb9d0...16b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Noen av de stenger nok ja. Dette kan være ulikt fra hotell til hotell, så da ville jeg sjekket med de for å få et sikkert svar. Vi har vinter her på Costa del Sol også, så bading er ikke en veldig populær aktivitet i vintermånedene. 😛 Anonymkode: 69ea8...6ed
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 De er også ofte ikke oppvarmet. Så hvis de er åpne er det kaldt. Anonymkode: 8dc12...851
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Noen av de stenger nok ja. Dette kan være ulikt fra hotell til hotell, så da ville jeg sjekket med de for å få et sikkert svar. Vi har vinter her på Costa del Sol også, så bading er ikke en veldig populær aktivitet i vintermånedene. 😛 Anonymkode: 69ea8...6ed Ok, det var det jeg lurte på. Om det ikke er en populær aktivitet på vinteren, eller ikke en så veldig behagelig opplevelse, så er det vel ikke så store sjanser for at bassengene er åpne Og om de ikke er oppvarmet, så er det vel i alle fall uaktuelt. Anonymkode: eb9d0...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå