AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Kjæresten min sa i går at jeg er en "keeper" (han snakker engelsk). Altså det er jo positivt, men er det ikke litt rart å si til sin kjæreste plutselig? Jeg mener, jeg hadde aldri sagt det til han. Gidder ikke være kjæreste med en jeg ikke synes er verdt å samle på i lengden. Anonymkode: 73e20...3f0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Ok, du får gjøre det slutt med ham da.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Herregud, er det mulig å i det hele tatt ta det som noe annet enn et kjempe-kompliment? Anonymkode: 5ff1b...5fb 21
Pantoten Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Hæ? Hvordan får du det til å være en rar ting å si? 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Skjønner ikke helt problemet? Om min kjæreste sa til meg at jeg var en keeper, så hadde jeg bare blitt glad. Jeg hadde bare følt at han formidlet at han virkelig synes jeg er en skikkelig bra dame som er verdt å ta vare på liksom Anonymkode: 3363a...65c 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Han syns vel du er flinkerr i mål da. Det er ikke alle som er like flinke til å spille på banen. Det kreves en viss teknikk. Anonymkode: 72a1e...d0a 14
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke helt problemet? Om min kjæreste sa til meg at jeg var en keeper, så hadde jeg bare blitt glad. Jeg hadde bare følt at han formidlet at han virkelig synes jeg er en skikkelig bra dame som er verdt å ta vare på liksom Anonymkode: 3363a...65c Takk for svaret ditt:) Anonymkode: 73e20...3f0 1
umAxa Skrevet 12. oktober 2021 #8 Skrevet 12. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener, jeg hadde aldri sagt det til han. Gidder ikke være kjæreste med en jeg ikke synes er verdt å samle på i lengden. Anonymkode: 73e20...3f0 Og det sies at kvinner er det romantiske kjønnet... 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #9 Skrevet 12. oktober 2021 2 minutter siden, Pantoten said: Hæ? Hvordan får du det til å være en rar ting å si? Takk for svar. Har vært litt usikker på hva han føler for meg, så hadde behov for å lufte det. Anonymkode: 73e20...3f0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #10 Skrevet 12. oktober 2021 2 minutter siden, umAxa said: Og det sies at kvinner er det romantiske kjønnet... hehe, ikke av oss to, det er han Anonymkode: 73e20...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #11 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjæresten min sa i går at jeg er en "keeper" (han snakker engelsk). Altså det er jo positivt, men er det ikke litt rart å si til sin kjæreste plutselig? Jeg mener, jeg hadde aldri sagt det til han. Gidder ikke være kjæreste med en jeg ikke synes er verdt å samle på i lengden. Anonymkode: 73e20...3f0 Du hadde ikke sagt det til ham? Så du synes ikke han er en "keeper"? Eller? Du gjør meg forvirret 🤔 Anonymkode: 4ce40...01e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #12 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Har vært litt usikker på hva han føler for meg, så hadde behov for å lufte det. Anonymkode: 73e20...3f0 Nå har han jo forklart hva han føler for deg? Anonymkode: 4ce40...01e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #13 Skrevet 12. oktober 2021 9 minutter siden, Athena79 said: Ok, du får gjøre det slutt med ham da. Ja, virker ikke som han verdsetter spisskompetansen din. Anonymkode: b7832...298 3
Hedda-78 Skrevet 12. oktober 2021 #14 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjæresten min sa i går at jeg er en "keeper" (han snakker engelsk). Altså det er jo positivt, men er det ikke litt rart å si til sin kjæreste plutselig? Jeg mener, jeg hadde aldri sagt det til han. Gidder ikke være kjæreste med en jeg ikke synes er verdt å samle på i lengden. Anonymkode: 73e20...3f0 Det er ikke rart å si, nei. Det er vanlig å utrykke sin kjærlighet med jevne mellomrom, og dette er da en fin måte å si det på Er du en sånn som ikke synes det er nødvendig å si "jeg elsker deg" avogtil, fordi du sa det jo i forfjor og det tels jo fram til du sier noe annet? 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Du hadde ikke sagt det til ham? Så du synes ikke han er en "keeper"? Eller? Du gjør meg forvirret 🤔 Anonymkode: 4ce40...01e Jo, det synes jeg. Det vet han. Jeg har aldi sendt blandede signaler til han. Det har han derimot. Jeg har vist det konsekvent med handlinger hele veien. Anonymkode: 73e20...3f0
Isambard Skrevet 12. oktober 2021 #16 Skrevet 12. oktober 2021 Et lite kontrollspørsmål: Spiller du fotball eller håndball? 7
Pantoten Skrevet 12. oktober 2021 #17 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Har vært litt usikker på hva han føler for meg, så hadde behov for å lufte det. Anonymkode: 73e20...3f0 Hm, ok. Så han er ikke så flink til å si bekreftende ting til deg da? Har du fortalt han at du ønsker det? 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #18 Skrevet 12. oktober 2021 Just now, Hedda-78 said: Det er ikke rart å si, nei. Det er vanlig å utrykke sin kjærlighet med jevne mellomrom, og dette er da en fin måte å si det på Er du en sånn som ikke synes det er nødvendig å si "jeg elsker deg" avogtil, fordi du sa det jo i forfjor og det tels jo fram til du sier noe annet? Jeg sier det av og til. Men jeg viser det mer enn han. Prioriterer han og dørene er alltid åpne for han. Han er omvendt, bekrefter mer med ord, men prioriterer meg mindre... Anonymkode: 73e20...3f0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #19 Skrevet 12. oktober 2021 1 minutt siden, Pantoten said: Hm, ok. Så han er ikke så flink til å si bekreftende ting til deg da? Har du fortalt han at du ønsker det? Jo, han er flink med ord, men ikke alltid handlingen matcher. Ofte annet han prioriterer Anonymkode: 73e20...3f0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #20 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, han er flink med ord, men ikke alltid handlingen matcher. Ofte annet han prioriterer Anonymkode: 73e20...3f0 Jeg anbefaler at dere snakker litt om kjærlighetsspråk! Google det og les litt om det Ulike mennesker har ulike måter å utrykke kjærlighet på, og om han gjerne utrykker seg med for eksempel ord, og du utrykker det ved å være fysisk, så kanskje dere ikke hører og ser hverandres tegn på kjærlighetsforklaringer. Jeg følte at jeg ikke fikk nok bekreftelse av min kjæreste, men etter vi snakket om dette fikk jeg vite at hans måte å utrykke kjærlighet på var en ganske annen enn min (For eksempel legger han mye vekt på tid. at han bruker sin fritid med meg og alltid henger med meg når han kan er kjærlighet for han. Men for meg er det kanskje mer at jeg sier med ord hvor mye han betyr for meg osv.) Kan være lurt å snakke om 😄 Jeg snakket litt om de ulike kjærlighetsspråkene og spurte han "hvordan føler du at du viser at du er glad i meg?" Og så sa jeg hvordan jeg viser kjærlighet. Anonymkode: 3363a...65c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå