AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 jeg og en vennine satt på terassen og tok en pils. hos nabohuset var det en trapoline med kanskje tre eller fire nakne polske menn. store kukker og feite pung bare spratt fra side til side. han ene fikk en ståtiss mens han løp inn i huset igjen. lurer fortsatt på om de enten var fulle ellers så hadde de vært flaue eller hva? Anonymkode: 4cbe4...356 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 De var jo garantert fulle ja. Det er vel bare gutta-stemning Anonymkode: 82ef2...9ec
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Flytt til Stovner, så ....... 🤡tråd. Anonymkode: d04e4...da1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg og en vennine satt på terassen og tok en pils. hos nabohuset var det en trapoline med kanskje tre eller fire nakne polske menn. store kukker og feite pung bare spratt fra side til side. han ene fikk en ståtiss mens han løp inn i huset igjen. lurer fortsatt på om de enten var fulle ellers så hadde de vært flaue eller hva? Anonymkode: 4cbe4...356 Han ene fikk selvfølgelig ståtiss fordi dere kikket på. Kunne dere se dem, kunne også de se dere.. Ble du tent når du fikk se polakker med stor kuk? Anonymkode: 8d79e...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Menn har generelt lite blygsel når det komme til egen kropp synes jeg. Ølmagen henger ut i alle mulige sammenhenger. Kukk på trampolina var ny da, den har jeg ikke sett før. Anonymkode: c2447...3a2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg syns jeg ser det for meg... Anonymkode: 616c1...491 9
Gjest TheCatLady Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns jeg ser det for meg... Anonymkode: 616c1...491 Ja, det var dette jeg så for meg da jeg leste trådtittelen
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han ene fikk selvfølgelig ståtiss fordi dere kikket på. Kunne dere se dem, kunne også de se dere.. Ble du tent når du fikk se polakker med stor kuk? Anonymkode: 8d79e...3e2 Det er uvanlig at kvinner tenner på slikt (og veldig åpenbart at Ts ikke tente på dette), kvinners tenningsmønster er annerledes enn menns (selv om det finnes mange unntak på begge sider av kjønnene). Dersom både menn og kvinner hadde forstått dette bedre, hadde det blitt mindre misforståelser og konflikter når det gjelder sex, og mer seksuell nytelse og trygghet. Anonymkode: fdba1...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Det er vel ikke mange som blir kåte bare av å se en ståtiss?? Anonymkode: 4b487...7d3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 Brodern og kompisene hans hoppet ofte på trampoline i basketshorts eller fotballshorts, og særlig en av kompisene hans hadde alltid noe som var ganske synlig gjennom stoffet under der som spratt opp og ned. Anonymkode: 199ab...f58
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #11 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 2.45): Det er uvanlig at kvinner tenner på slikt (og veldig åpenbart at Ts ikke tente på dette), kvinners tenningsmønster er annerledes enn menns (selv om det finnes mange unntak på begge sider av kjønnene). Dersom både menn og kvinner hadde forstått dette bedre, hadde det blitt mindre misforståelser og konflikter når det gjelder sex, og mer seksuell nytelse og trygghet. Anonymkode: fdba1...7ea Hvorfor skal da kvinner ha et så komplisert mønster, og så forbasket mange kriterier som skal være oppfylt før det i det hele tatt er aktuelt å begynne å tenke seksuelle tanker? Når alt egentlig koker ned til et ja/nei spørsmål? Ufattelig for meg, men jeg er helt sikkert blant dem som misforstår. Anonymkode: c84f2...fbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå