Gå til innhold

Kan du anbefalle sko som er gode å gå/stå i gjennom hele arbeidsdagen på harde gulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg gjerne med feks link, bilde, navn og om de er store eller små i størrelsen.

Bein og rygg må overleve en hel arbeidsdag på hardt gulv. Noen som jobber i butikk, resturant, eller helsevesen som kan anbefalle noen bra?
Mitt eneste krav er at de må være svarte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hoka generelt😃

Anonymkode: 63105...c06

• Liker 1
Skrevet

Joya. 

Anonymkode: a7cbb...1c1

Skrevet

Nike Air Max 95, har veldig god støtte under bena og er sykt myke og holder en stund. Dyre, men verdt det. Slet med vonde ben på jobb, men endret seg da jeg begynte å bruke disse. Er også mulig å kjøpe gode innleggssåler (typ silikon eller gele) på apoteket som hjelper om du har vonde sko.

Anonymkode: c2a41...b21

Skrevet (endret)

Går fra 10-20 000 skritt på jobben hver dag og fikk vann i beina. Det ordnet seg etter støttestrømper og Hoka-sko. Holder også beina høyt etter jobb. 

Anbefaler Hoka. De er også svært lette! 

Endret av Emma_123
Skrevet

Ekstra såler kan forbedre sko som ellers ikke er gode.

Anonymkode: 5bfb8...e50

• Liker 1
Skrevet

Hoka.

Anonymkode: 8e552...668

Skrevet

Gikk på betonggulv i 10 år i forrige jobb, fant et par helsvarte fra Adidas som fungerte utmerket! 

Anonymkode: da261...de9

Skrevet

Godt dempede joggesko. :) 

Hoka Bondi eller Hoka Clifton er knallgode, synes jeg. Jeg går på betonggulv hele dagen uten å få vondt i beina av dem. Men ingen føtter er like, og selv om mange elsker Hoka fungerer de ikke for alle, så du må nesten prøve. Gå gjerne til en sportsbutikk med peiling og be om hjelp. Fortell hva du skal bruke skoene til, hvordan føttene dine er (smale, brede, høye, lave) og hvordan steget ditt er (nøytralt, over- eller underpronasjon - du ser det på hvordan du sliter hælene på skoene dine)

Anonymkode: 94825...cbf

Skrevet

Jeg synes mine Hoka Bondi er deilige å gå med, men etter en hel dag på beina kjenner jeg det likevel godt.

Anonymkode: 6bc8d...c01

Skrevet

Jeg elsker Levity cloudMax! Prøvde de mest for moro skyld fordi de er så billige, men jammen er de omtrent det beste paret jeg har hatt til bruk på jobb. Går/står 10 timer/8-10 km på betong og er ikke engang sliten i beina. 

• Liker 1
Skrevet
Teardrop skrev (17 timer siden):

Legg gjerne med feks link, bilde, navn og om de er store eller små i størrelsen.

Bein og rygg må overleve en hel arbeidsdag på hardt gulv. Noen som jobber i butikk, resturant, eller helsevesen som kan anbefalle noen bra?
Mitt eneste krav er at de må være svarte.

spotec

Jeg har brukt disse flere år nå med stor suksess. Er ansatt i helsevesenet.

Her er produktinfo:

"Spotec Original sandal - bestselgende friluftssandal med neoprenepolstrede remmer.

Sandalen er justerbar med borrelåser og er ekstra forsterket ved ankelen.
En robust sandal som kan brukes under de fleste forhold.

Spotec Shank System sålekonstruksjon gir riktig avstivning og trykkavlastning.
Sålen er produsert av støtdempende polyuretan med god gripe-evne.
Sandalen egner seg like godt innendørs som utendørs.

Sålen setter ikke merker.
Brukes av helsepersonell, forsvar etc.
Kan vaskes i maskin.
Antistatisk behandlet.
ISO godkjent."

Anonymkode: 1e774...055

Skrevet (endret)

Jeg har brukt Skechers i mange år, og fant nylig denne modellen: 
https://www.zalando.no/skechers-max-cushioning-joggesko-black-sk111a0lu-q11.html?size=40&allophones=0&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781638_40354023967.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-269045803131||1010894||g|c||161338921811||pla|SK111A0LU-Q110040000|269045803131|1|&gclid=EAIaIQobChMI8eHW7efG8wIVVEeRBR3SLQRwEAQYAiABEgJRN_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Kjempegode! 
Størrelsen er helt normal, jeg glir rett inn i min vanlige størrelse. De passer fint for oss med litt brede føtter - ingenting som klemmer. 

Venter også på et par HOKA Clifton 8 Wide jeg har bedt butikken holde av, så nå satser jeg på at føtter, knær, hofter og rygg blir ekstra fornøyde fremover. 
I Hoka måtte jeg opp en drøy størrelse, som jeg synes man ofte må med joggesko. Er noen få jeg kommer rett inn i min vanlige størrelser, men generelt synes jeg joggesko kan være snaue på størrelsen. 

Endret av Roadrunner
Skrevet

Gaitline.

Tøffe i utseende, så føler ikke at en går med "helsesko". Har ikke bare god demping, men sålen et bygget opp slik at du trår riktig. Har ikke funnet denne måten å gjøre det på på noen annen sko. Må prøves for å skjønne!

https://enklereliv.no/?s=Gaitline &post_type=product

Anonymkode: 56894...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...