Gå til innhold

Nær venninne "ghoster" meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg har kjent i 11 år. Ble kjent da vi bodde i samme kollektiv. Siden har vi vært en nær venninnegjeng (3 stk) vi som bodde sammen i kollektivet. Vi er sammen ukentlig, reiser på ferie sammen og ringes ofte bare for å slå av en prat. Vi er alle 3 single damer uten barn i starten av 30-årene. De siste årene merker vi at hu ene er mindre og mindre med på avtaler vi gjør. Det siste året har hun også unnlatt å svare oss på meldinger og ringer oss heller aldri. Vi ber henne med hver gang det lages avtaler, men enten unnlater hun å svare eller så kommer hun med andre unnskyldninger. 

Vi er nå usikker på hvordan vi skal forholde oss til henne og om hun faktisk helst ønsker at vi ikke skal ta kontakt. Har prøvd å høre med henne om det står OK til med henne, men får alltid samme svar om at "det går fint". Vil jo helst at vi kan ha de slik vi pleier, men føler på det at det er tungt å fortsette å gi i et vennskap der man ikke får noe tilbake. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke si det dere føler da? Kanskje hun åpner seg opp da. Hun kan jo være veldig deprimert og har vanskeligheter med å åpne seg. Men det kan jo også hende hun ikke føler seg like nær dere som dere gjør henne, og at dette er hennes måte å avslutte vennskapet på. Skjønner at dere synes dette er kjipt, men jeg tror det beste er å ta dette direkte opp med henne.

Anonymkode: 4f506...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...