AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg leier hos et ektepar på gård , som har delt permisjon for tiden. De er flinke og arbeidsomme mennesker. Det jeg kaller for hel ved. Må også informere om at jeg er over gjennomsnittlig "overbeskyttende "som mor. Derfor jeg ber om innspill. De har et lite barn i ett års alder. Begge to jobber ute over en time i strekk på formiddager, uten å gå inn i huset. Gressklipping ( stor eiendom) , traktorarbeid o.l...hvor de da bruker øreklokker. Er det bare meg,eller virker det litt uansvarlig? Ikke at jeg vil henvende meg til de om det eller noe,så det er sagt. De har vel kontroll selv ? Anonymkode: 5cd18...ae3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Barnet sover vel også har de babycall med vibrering rundt halsen eller lomma Kjenner flere med gård som gjør det på samme måte når baby sover. Anonymkode: f40aa...739 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Barnet sover vel også har de babycall med vibrering rundt halsen eller lomma Kjenner flere med gård som gjør det på samme måte når baby sover. Anonymkode: f40aa...739 Ok. Visste ikke det fantes. 🙂 Jeg tenkte i utgangspunktet hvordan skal de høre eventuell baby call med maskiner og øreklokker? Da har de nok det. Anonymkode: 5cd18...ae3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Ok. Visste ikke det fantes. 🙂 Jeg tenkte i utgangspunktet hvordan skal de høre eventuell baby call med maskiner og øreklokker? Da har de nok det. Anonymkode: 5cd18...ae3 Jepp, det er flott å ha. Jeg hører veldig dårlig så er avhengig av å ha på vibrering på babycallen Anonymkode: f40aa...739 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Man må jo bare elske slike nysgjerrige naboer 🙄 Anonymkode: d839b...370 8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Man må jo bare elske slike nysgjerrige naboer 🙄 Anonymkode: d839b...370 Ikke nysgjerrig på noen måte. De er så fine folk. !! Jeg sa også i mitt innlegg at jeg er for på alerten ifht egne barn. Det har med posttraumatisk stress å gjøre da minstemann her har en diagnose / svevd mellom liv og død. Mange innleggelser. Så jeg er er alltid på vakt 24/7. Så ingen nysgjerrighet. Kun litt uvitenhet ifht tekniske muligheter til å følge med en ettåring om man jobber ute. Det fikk jeg svar på . 🙂 Ettåringer er jo I alderen hvor de starter å utforske, - ikke lenger er spedbarn. Spurte hvertfall i beste mening ❤ Anonymkode: 5cd18...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 Personlig så syntes jeg dette er litt på kanten uavhengig om de har babycall eller ikke. Veldig snart vil jo barnet få bedre motorikk og kan lett snike seg ut av sprinkelsenga uten en lyd og løpe ut, hvor foreldrene da sitter på en stor traktor med øreklokker på... Anonymkode: 9466d...218 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #8 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Personlig så syntes jeg dette er litt på kanten uavhengig om de har babycall eller ikke. Veldig snart vil jo barnet få bedre motorikk og kan lett snike seg ut av sprinkelsenga uten en lyd og løpe ut, hvor foreldrene da sitter på en stor traktor med øreklokker på... Anonymkode: 9466d...218 Tenker foreldre har kontroll. Jeg har en 2-åring som aldri har prøvd å komme ut av sprinkelsengen. Sensitiviteten på babycall er jo veldig bra, så her høres det bare barnet beveger seg under dynen om vi har den nærme nok og på full styrke. Anonymkode: d7d91...1be 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #9 Skrevet 12. oktober 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker foreldre har kontroll. Jeg har en 2-åring som aldri har prøvd å komme ut av sprinkelsengen. Sensitiviteten på babycall er jo veldig bra, så her høres det bare barnet beveger seg under dynen om vi har den nærme nok og på full styrke. Anonymkode: d7d91...1be Enig, de kjenner jo barnet sitt selv og mange har babycall med video så man kan sjekke jevnlig at barnet ligger og sover Vår gjorde ikke forsøk på å klatre ut av sprinkelseng før hun var over 2,5 år og kunne fint sove en 2-3 timers lur i senga eller vognen på dagen da hun var ett år Fint å kunne gjøre noe fornuftig på den tiden. Om man lager middag, dusjer, mater kyr eller klipper hekk mens barnet sover er jo litt hipp som happ Anonymkode: f40aa...739 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #10 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personlig så syntes jeg dette er litt på kanten uavhengig om de har babycall eller ikke. Veldig snart vil jo barnet få bedre motorikk og kan lett snike seg ut av sprinkelsenga uten en lyd og løpe ut, hvor foreldrene da sitter på en stor traktor med øreklokker på... Anonymkode: 9466d...218 Enig Anonymkode: 01083...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå