Makrron Skrevet 12. oktober 2021 #1 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg tenker å prøve å lage fårikål for første gang i dag. Hvor kjøper jeg det beste kjøttet? Og hva slags poteter er best til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg tror de fleste butikker har ok kjøtt nå. Jeg pleier å kjøpe en pakke med lårskiver og en pakke med bogskiver - aldri såkalt "fårikålkjøtt". Sistnevnte har ofte litt lite kjøtt på stykkene. Kokefaste poteter fordi du kan ha dem i gryta dagen etter om du får rester. Husk å la det trekke lenge nok, kålen kan godt bli litt brunlig, ikke pent, men godt. Lykke til med god, norsk husmannskost. Anonymkode: c11db...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makrron Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tror de fleste butikker har ok kjøtt nå. Jeg pleier å kjøpe en pakke med lårskiver og en pakke med bogskiver - aldri såkalt "fårikålkjøtt". Sistnevnte har ofte litt lite kjøtt på stykkene. Kokefaste poteter fordi du kan ha dem i gryta dagen etter om du får rester. Husk å la det trekke lenge nok, kålen kan godt bli litt brunlig, ikke pent, men godt. Lykke til med god, norsk husmannskost. Anonymkode: c11db...4fb Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå