Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli gamme så har begynt å få bruk for glidemiddel...Hvilket anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
rampeguri skrev (48 minutter siden):

Begynner å bli gamme så har begynt å få bruk for glidemiddel...Hvilket anbefaler dere?

Bruk ekstra virgin olivenolje, den samme som du bruker i salaten. Den lukter og smaker godt også. Jeg har ei flaske stående på baderommet, jeg bruker å gni inn etter hver dusj, den holder seg så smidig og følsom i lang periode... Den inneholder bare rene produkter og er ikke skadelig, billig er den også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker vivag fra apotek veldig godt. 

Anonymkode: 37ac2...0f7

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Bruk ekstra virgin olivenolje, den samme som du bruker i salaten. Den lukter og smaker godt også. Jeg har ei flaske stående på baderommet, jeg bruker å gni inn etter hver dusj, den holder seg så smidig og følsom i lang periode... Den inneholder bare rene produkter og er ikke skadelig, billig er den også.

Lukter det ikke middag av deg da?

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

De produktene kvinner skal ha for å holde skjeden fuktig i/etter klimakteriet skal være vannløselige. Det får man reseptfritt på apoteket eller resept på en krem med hormoner fra legen, alt ettersom hva hun trenger. Det skal aldri brukes fett/olje i skjeden da det irriterer slimhinnen.

Olivenolje eller andre matoljer kan gjerne brukes på huden på resten kroppen, men ikke i kontakt med slimhinner.

Anonymkode: 7e562...2cd

Skrevet

Fornøyd med kokosolje når man hsr analsex ihvertfall :)

Skrevet
DaddyDom skrev (1 minutt siden):

Fornøyd med kokosolje når man hsr analsex ihvertfall :)

Du skal ikke bruke fett/olje når du lar menn penetrerer deg i tarmen.

Anonymkode: 7e562...2cd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...