AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Hei Siden sommeren har jeg vært aktiv på forumet her. Fikk påvist PCOS i midten juni etter 1,5 års prøving. Har siden juli hatt eggløsninger hver med ved hjelp av Letrozol og Ovitrelle. I september fikk jeg eggløsning uten ovitrelle, og i dag fikk jeg positiv graviditetstest 2-3 uker (Clear Blue). For en lykke 🙏🏼🙏🏼❤️ Håper virkelig at dette går rette veien. Hadde eggløsning 27.september. Første dag i siste mens var 11.september. Når jeg legger dette inn i appen Preglife får jeg opp at jeg er i uke 5 (4+4). Hva er det mest riktige her? Er jo bare to uker siden 27.sept 😊 Anonymkode: 9c831...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei Siden sommeren har jeg vært aktiv på forumet her. Fikk påvist PCOS i midten juni etter 1,5 års prøving. Har siden juli hatt eggløsninger hver med ved hjelp av Letrozol og Ovitrelle. I september fikk jeg eggløsning uten ovitrelle, og i dag fikk jeg positiv graviditetstest 2-3 uker (Clear Blue). For en lykke 🙏🏼🙏🏼❤️ Håper virkelig at dette går rette veien. Hadde eggløsning 27.september. Første dag i siste mens var 11.september. Når jeg legger dette inn i appen Preglife får jeg opp at jeg er i uke 5 (4+4). Hva er det mest riktige her? Er jo bare to uker siden 27.sept 😊 Anonymkode: 9c831...1cd Gratulerer! Du regner antall uker fra første dag i siste mens som som regel er ca 2 uker før eggløsning, så derfor har du allerede kommet til uke 4 Anonymkode: 3a1d8...e77
Gjest DNX Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei Siden sommeren har jeg vært aktiv på forumet her. Fikk påvist PCOS i midten juni etter 1,5 års prøving. Har siden juli hatt eggløsninger hver med ved hjelp av Letrozol og Ovitrelle. I september fikk jeg eggløsning uten ovitrelle, og i dag fikk jeg positiv graviditetstest 2-3 uker (Clear Blue). For en lykke 🙏🏼🙏🏼❤️ Håper virkelig at dette går rette veien. Hadde eggløsning 27.september. Første dag i siste mens var 11.september. Når jeg legger dette inn i appen Preglife får jeg opp at jeg er i uke 5 (4+4). Hva er det mest riktige her? Er jo bare to uker siden 27.sept 😊 Anonymkode: 9c831...1cd Gratulerer! 😊❤️ Endret 12. oktober 2021 av DNX
Amatariel Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Gratulerer! Så utrolig deilig med klaff når man har prøvd såpass lenge Når du vet EL-dato så er den den mest korrekte. Bruker du denne kalkulatoren så ser du at du er 4+1 i dag med en termin på 23. juni. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Gratulerer, håper alt går bra med svangerskapet. Anonymkode: d9225...a39
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Gratulerer! Clear blue regner uker fra befruktning, derfor er den lavere. Du må legge på to uker for å få "vanlig" uketall. Tror det står noe om det i pakningsvedlegget. Preglife er teit som sier påbegynt uke, og ikke fullgått uke. Når du er 4+4 så er du i uke 4, det er sånn det omtales i Norge, og av helsepersonell. Riktignok har men begynt på uke nr fem, men det er en teit tellemåte. Hvis du er 27 år og 4 måneder gammel, så sier du jo at du er 27 år, selv om du teknisk sett har begynt på ditt 28 år. Å si man er 5 uker på vei når man er 4+4 er som å si man er 28 år når man er 27+4 år gammel. Babyverden sin gravidapp teller på vanlig måte 🙂 Anonymkode: f44c9...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå