Gå til innhold

Julegavetips til spreke besteforeldre 80+ ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne få noen julegaveforslag til mine besteforeldre, mormor og morfar. Noe av det de har fått tidligere år er bl.a gåstaver, hudpleieprodukter til mormor, konjakk til morfar, bøker, klær, teaterbilletter.

Så nå hadde jeg blitt glad for noen forslag.

Anonymkode: 15fd4...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på fotpleie er noe de fleste eldre verdsetter uansett om de er spreke eller ikke.

Anonymkode: 67ff1...d04

Skrevet

er noe med gåstav og sprek som kræsjer for meg.. men ok, så hva med å gi de tid sammen med deg? 

Anonymkode: 6dd0e...0c2

Skrevet

Er de glad i å lage mat? Det kan jo være at de allerede har alt de trenger, men hvis ikke så kan kansje et sett med gode kokkekniver være aktuelt?

Skrevet

Noe spiselig. Er du 80 år har du alt du trenger. 

Skrevet

Teaterbilletter, kinobilletter, matkurs, vin/ølssmaking, sjokoladesmaking, glamping, hundekjøring, stand up show, sving/salsakveld for 2. 

Jeg ville gått for en opplevelse, noe de kan gjøre sammen. I den alderen har man alt, men man blir aldri for gammel for å oppleve noe nytt, pleie kjærligheten seg imellom og nyte livet så lenge det varer 😊

Anonymkode: af2fc...d38

Skrevet

Hvor mye penger vil du bruke? Inviter dem på en virkelig god restaurant? Eller en sjelden årgang fra polet, om det er deres greie. En dag på spa? 

Skrevet
Helene skrev (På 14.10.2021 den 18.11):

Noe spiselig. Er du 80 år har du alt du trenger. 

Jeg har foreldre på den alderen, og nei de mangler ganske mye. De har lav pensjon og har hatt lav inntekt. Det er stadig «hull» å fylle med gaver. Sengetøy, håndklær, kniver, gryter/stekepanner. 
Gode tøfler og romslige ulltepper. Gode Oster, spekemat, vin. 80-åringer er jo ulike😊

Anonymkode: 84aa7...7ae

• Liker 2
Skrevet

Hva er de glad i å gjøre? :hjerter:

Om de feks er glad i turer i naturen, kunne det vært en fin gave om du ga dem en opplevelsestur i naturen der du står for transport, mat, utstyr og annet :jepp:

Anonymkode: 0711e...221

Skrevet

Eller feks:

"Kanefart .Passer for 1-4 personer per slede. Oppdag Røros gater gjennom en tur med slede eller vogn. En uforglemmelig  opplevelse og unik måte å oppdage Bergstaden på."

Anonymkode: 0711e...221

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 13.08):

Jeg har foreldre på den alderen, og nei de mangler ganske mye. De har lav pensjon og har hatt lav inntekt. Det er stadig «hull» å fylle med gaver. Sengetøy, håndklær, kniver, gryter/stekepanner. 
Gode tøfler og romslige ulltepper. Gode Oster, spekemat, vin. 80-åringer er jo ulike😊

Anonymkode: 84aa7...7ae

Er enig. Mente ikke å være flåsete. Alle er forskjellige. Gode forslag. 

Skrevet

Jeg liker tingene fra Morild - luer og votter og annet turutstyr med refleks. Hvis de liker ut å gå turer, så er jo det fint.

https://www.morildnorway.no/

Anonymkode: 1c409...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...