Gå til innhold

Føler meg urettferdig behandlet av kommunen

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min gamle arbeidsplass så var det flere tilfeller at jeg ikke fikk betalt for ekstravaktene jeg tok. Jeg spurte arbeidsgiver om hun kunne legge det inn for meg, og sa at det kunne hun men hun gjorde det aldri. Har i det siste tatt noen ekstravakter på samme plass, og det samme skjedde igjen. Så dette er ikke første gang for å si det sånn. Dette er en arbeidsplass jeg trivdes veldig på men jeg føler meg så urettferdig behandlet i forhold til de andre som jeg jobbet med, var flere ganger at jobb brukeren min ble sperret.

Jeg begynte som tilkallingsvikar i ny jobb, i samme kommune og har enda ikke fått betalt for opplæringsvaktene mine der. Er det noen som vet hvem jeg skal snakke med?

Anonymkode: 79e3d...f58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med lederen din. Både på ny og gammel arbeidsplass. Forsikre deg først om at du har gjort det du skal ift. lønnsutbetaling (må du f. eks. godkjenne vaktene dine i systemet?) og send en e-post til lederne med henvisning til at du påtok deg vakter xx og xx dato, og at du mangler lønn for disse. Har du en tillitsvalgt så setter du vedkommende på kopi, hvis ikke så setter du f. eks. HR-sjefen på kopi. Da bør saken bli tatt tak i. 

Anonymkode: e9900...79b

Skrevet

Legg inn ekstravaktene selv, og om du ikke kan det få noen til å vise deg det 😊

Anonymkode: 0c9aa...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...