AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Våknet opp og bestemte meg for at i dag er dagen hvor jeg skal endre alt, steg for steg. Første steg er at jeg skal ikke bruke tid eller energi på mennesker som drar meg ned psykisk, enten det er familie eller venner. Har vært flink og kuttet ut toxice venner, og fått det bedre, men i det siste har det vært nære familiemedlemmer som har ødelagt psyken min så mye at jeg rett og slett har mistet meg selv og levd hverdagen i sinne, tristhet og overtenking. Det har vært helt grusomt, men samtidig har jeg selv tillat meg å ta i mot dritt. Andre er at kostholdet skal på plass, jeg har levd av å spise is de siste 3 ukene, og føler meg direkte fæl innvendig og utvendig. Nå skal det fokuseres på sunne proteinkilder, mer grønt og frukt, mer vann og kutte ut sukker og drittmat som ikke gjør meg godt. Tredje er at jeg sakte men sikkert skal begynne å tenke på karriere, og begynne. Motivasjon kommer aldri, jeg må bare starte. Det er fryktelig tungt, men all innsats i det lange løp hjelper. Så var det depresjonen. Jeg går til psykolog, men jeg har bestemt meg for å trene mer. Ta enkle og småe grep daglig som det jeg skrev over for at ting skal bli litt lettere. Depresjon kan ikke kureres på en dag, men man den minste gode ting kan gi en god følelse av velvære som kan hjelpe å gjøre hverdagen lettere. Heia oss som har levd en fryktelig tung hverdag, men som ønsker å få det bedre ❤️ Anonymkode: 14d66...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg blir med! Selv kuttet ut en grusomt toxic venninne, og jobber med å ikke møte for mange folk på ei uke. Trenger å ta det litt mer med ro, for merker jeg blir utbrent. Mine mål: Trene og spise bedre Ha fokus på gode relasjoner Være mer hjemme. Anonymkode: bccc5...5e3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Så bra! Men ikke sett deg for mange mål på en gang, da tryner du fort. Sakte endring ❤ Anonymkode: 033b3...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå