AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg jobber 100%, og har mer eller mindre jobbet 100% de siste 20 årene. Men skal til legen og muligens så får jeg sykemelding pga helsen. MEN, jeg tar fag på universitetet ved siden av jobben. Faget er på 15 studiepoeng og kostet meg 20000,- Hva gjør jeg nå? Jeg må oppgi at jeg studere, men mister jeg retten på sykepenger visst jeg studerer? Når det er sagt så orker jeg ikke dette studiet akkurat nå og må muligens avbryte eller utsette studiet/eksamen Hva eller hvordan må jeg gjøre dette? Anonymkode: 9f640...71c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg jobber 100%, og har mer eller mindre jobbet 100% de siste 20 årene. Men skal til legen og muligens så får jeg sykemelding pga helsen. MEN, jeg tar fag på universitetet ved siden av jobben. Faget er på 15 studiepoeng og kostet meg 20000,- Hva gjør jeg nå? Jeg må oppgi at jeg studere, men mister jeg retten på sykepenger visst jeg studerer? Når det er sagt så orker jeg ikke dette studiet akkurat nå og må muligens avbryte eller utsette studiet/eksamen Hva eller hvordan må jeg gjøre dette? Anonymkode: 9f640...71c Jeg har ikke studielån, men har finansiert studiet fra min egen lomme Anonymkode: 9f640...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå