AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Hei😃 Dame her. Elskeren min blir veldig tent av at jeg forteller ham om sexuelle opplevelser jeg har hatt med andre menn. Han sier at han har veldig lyst å se meg ha sex med en annen. Samtidig som jeg kan suge han eller at han puler meg etter han andre er ferdig. Det tenner meg og er noe jeg har lyst å prøve. Nå har jeg fått kontakt med en tidligere FF som tenner på tanken og vil være med😃 Noen damer som kan fortelle hvordan dere gikk fram for at opplevelsen ble best mulig for alle tre? Anonymkode: d6d6e...7c2 1
Østkantgutt1913 Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Skal dere sette opp en kjøreplan for sexen..? Bare bruk fantasien, mye bedre 2
Østkantgutt1913 Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Eneste var når jeg og exen og venninna skulle ta bilder av oss, da hadde jeg litt styring, kun for enkelhets skyld.. Men ellers bare å bruke fantasien
911 Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 7.28): Hei😃 Dame her. Elskeren min blir veldig tent av at jeg forteller ham om sexuelle opplevelser jeg har hatt med andre menn. Han sier at han har veldig lyst å se meg ha sex med en annen. Samtidig som jeg kan suge han eller at han puler meg etter han andre er ferdig. Det tenner meg og er noe jeg har lyst å prøve. Nå har jeg fått kontakt med en tidligere FF som tenner på tanken og vil være med😃 Noen damer som kan fortelle hvordan dere gikk fram for at opplevelsen ble best mulig for alle tre? Anonymkode: d6d6e...7c2 Dette er noe som tenner meg også og gjerne skulle opplevd. Enig med Isklars her, ikke lag noen "kjøreplan", men dere kan ha diskutert på forhånd på hva som er greit og ikke greit. Lykke til og oppdater oss gjerne ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Mennene bør avklare på forhånd hvor mye kontakt seg imellom de er ok med og så kan heller ting endre seg underveis. Takler de å ta på hverandre? Komme borti hverandre? Hva hvis fyren får lyst til å suge mannen din? Sånne ting kan skje med heterofile menn også. Bortsett fra dét er det veldig dumt å ha masse regler for hva som skal skje og hva som er lov og ikke. Det skaper bare utrygghet i situasjonen. Alle mennesker har sine grenser og selv om de sier at noe er ok før ting begynner, så er de kanskje ikke så lysten på det senere - og motsatt. Det viktigste er derfor kommunikasjon underveis for å sikre at alle har det ok og er med på det som skjer. Fyren er gjesten, så det viktige er å få ham til å føle seg vel og velkommen. Fokuser på ham og hans behov. Du og elskeren din er trygge på hverandre, dere er to i situasjonen, mens fyren er nykommer og alene, så han er den mest sårbare. Anonymkode: c2c5c...581 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 🤣😂🤣 Kjøreplan for trekantsex? Herregud. Er det mulig å tenke seg en mer komisk blanding av hverdagslig snusfornuft og grensesprengende eventyrlyst? Anonymkode: b92ec...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå