Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det styling? Er det en leave-in kur? Begge deler? Den skulle holde seg i håret i 3 etter hårvasker leste jeg. Skal den kanskje ikke brukes for mye da?

Jeg har langt, farget, småskadet hår. Verdt å kjøpe?

:sjenert: Lure lure...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er både styling og leave-in. En slags gelekrem. Den lukter nydelig, og gjør håret mykt. Det dummeste med den er at den kommer i metalltube som er ganske sårbar.

Men ingenting i verden kan dessverre reparere hår som allerede er skadet.

Skrevet

Har halvlang tørt hår ,men synes ikke potion 9 er så mye å skryte av.

Kerastase sin orange kur for tykt hår synes jeg var mye bedre til mitt hår,

Skrevet

Kurer har jeg nok av egentlig. Det er heller tanken på en styling som er med på å forebygge skadet hår enn å forårsake det, som frister meg (hvis dette faktisk er mulig med denne da).

Har nettopp vært hos frisøren og klippet, så det er ikke så slitt lenger, men jeg vil liksom være litt føre var nå, eller noe i den duren. :icon_smile:

Skrevet

Har du prøvd Anti-Snap fra Redken? Lettere i konsistensen, og jeg synes den funker litt mer enn Potion 9. Og billigere, hvis du kjøper hos LF.

Skrevet
Har du prøvd Anti-Snap fra Redken? Lettere i konsistensen, og jeg synes den funker litt mer enn Potion 9. Og billigere, hvis du kjøper hos LF.

Nei, men den står på lista mi! :hoppe: Er faktisk den og Potion9 det står mellom.

Dumme dumme K-pak skummet som aldri blir tomt...

Skrevet

Potion 9 var lenge favoritten min, men jeg må nok innrømme at jeg liker Anti-Snap bedre, pga konsistensen. Dessuten er den i praktisk pumpeflaske, lukter godt (men sterkt), og inneholder proteiner som forebygger slitasje til en viss grad. Et stjerneprodukt i en drittserie (Extreme). Jeg vet hva jeg hadde kjøpt ;)

Skrevet

Skal til frisøren i morgen, hvor mye koster den i salong?

Skrevet

Enig i at Anti-Snap er et fantastisk produkt. Mitt lange, fargede hår er sunt og sterkt, og jeg må nok gi Anti-Snap den æren.

Har du en Smart Club i nærheten, så selger de Redken-produkter til redusert pris.

Potion 9 synes jeg var helt ok, men ikke noe jeg kjøper om igjen.

Skrevet

Sjekk og ut redken sin smooth down butter treath. Kjempegod på mitt tørre og brusete hår.

Gjest Mariona
Skrevet

Bare et lite tips hvis håret ditt fort blir slitt!! Bruk Lanza shampo og balsam for tørt hår.. Repair serien!!! Har aldri vært borti noe bedre!! Håret mitt har alltid vært litt "tyggegummi-aktig", fint når det har vært tørt, men floket seg hele tiden.. Når det var vått var det helt forferdelig.. Jeg kunne nesten ikke dra fingrene igjennom hverken vått eller tørt hår!! Nå er håret blitt veldig fint etter at jeg begynte me de produktene.. Frisøren kunne til og med dra ut striper uten problemer!! Vil virkelig anbefale disse produktene!! Jeg har aldri hatt så fint hår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...