AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg ble ikke bedt i en barndsomsvenninne sin barnedåp, og det er greit det. Forstår jo at man kan ikke be alle. Men det som irriterer meg og sårer meg er at et par andre ble bedt, og vi er alle i samme krets der vi møtes av og til. Greit nok de møtes litt oftere, noe som jeg selvfølgelig ikke liker, men samtidig forstår, siden de alle har barn. Det som er mindre ok er at de lyver til meg om at de ikke var bedt i barnedåpen, da jeg har fått høre at de er det gjennom en annen. Og det har jeg følt veldig på meg også, i og med at hun ene var fadder i hennes barnedåp, som da er helt naturlig at hun blir bedt tilbake. Dette nekter hun selvfølgelig for. Dette skuffer meg. Kunne en ikke bare ha vært ærlig heller? Jeg tenker jo det at dette vil komme frem i en eller annen setting før eller senere. Hvordan ville du forholdt deg til slike venner? Føler jo at jeg har fått liv avsmak. Samtidig har jeg ikke noen andre venner, så har ikke ønske om å lage en greie ut av det. Likevel synes jeg det er skikkelig respektløst... 😔 Anonymkode: b4d6b...640
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Føler jo at jeg har fått litt avsmak skulle det stå. Ts Anonymkode: b4d6b...640
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 det der skjønner jeg godt at du er sur for. jeg hadde ærlig talt ikke giddet spandere tid på sånne "venner". synes ikke noe om at du bare skal akseptere det, fordi du antar deg selv dit at du ikke har noe valg. gi dem finger'n.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Enda en tråd om denne dåpen.. har du sendt meldinger eller sagt noe om disse invitasjonene til de det gjelder? Kanskje de føler for å ta en hvit løgn hvis du lager drama ut av det? Drit i det, du ble ikke invitert.. ja det kan føles sårt og som et stikk i magen. Men bare drit i det, ikke noe du kan gjøre noe med. men ikke send meldinger og styr så mye rundt dette. Anonymkode: 41546...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå