AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Har bestilt et slikt ferdig-anneks fra et firma. Annekset er 40m2. Det kommer i utgangspunktet uten isolasjon, men firma sier at dersom jeg vil ha med 100mm isolasjon på vegg og tak og 50mm på gulv, så kan de ordne det, men det vil koste meg 150.000 ekstra?!! Jeg fatter intet.....ser på hem&fix og div andre byggevarebutikker, og isolasjon er da ikke så dyrt..? eller er det det? syns bare det hørtes mye ut. vil det lønne seg å isolere det på egenhånd? (har en handy mann) Anonymkode: d8c76...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Del Skrevet 11. oktober 2021 Det har en enorm menneskelig kostnad, som fører til en materiell kostnad. Anonymkode: b6885...fa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har en enorm menneskelig kostnad, som fører til en materiell kostnad. Anonymkode: b6885...fa9 Oops, leste ikke innlegget og tenkte på isolasjonen vi driver med av mennesker i fengsel her til lands, beklager. Anonymkode: b6885...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har en enorm menneskelig kostnad, som fører til en materiell kostnad. Anonymkode: b6885...fa9 Skjønte jeg ingenting av Anonymkode: d8c76...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oops, leste ikke innlegget og tenkte på isolasjonen vi driver med av mennesker i fengsel her til lands, beklager. Anonymkode: b6885...fa9 Nettopp! DA skjønner jeg! Haha!!! Takk for oppklaringen (forøvrig enig i den) Anonymkode: d8c76...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 11. oktober 2021 #6 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Det kommer helt an på hva tilleggspakken inkluderer. Isolasjon krever ulike diffusjenssperrer for å fungere (luften i isolasjonen må holdes stille) og om det inkluderer kledning på den siden som isoleres. Endret 11. oktober 2021 av A-hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 12. oktober 2021 #7 Del Skrevet 12. oktober 2021 Det kan dra med flere andre ting også som du kanskje ikke tenker på i første omgang. Som vind- og dampsperre, isolerte dør og vinduer, innvendig bekledning, ekstra festemateriell osv. Du får finne ut hva som inngår i prisen og f.eks innhente tilbud hos et byggevarehus. Det som er helt sikkert er at du får et helt annet bygg hvis du går for et som er isolert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå