Gå til innhold

Til Damer : hvor blir du sjekker opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser at noen damer skriver «jeg blir sjekket opp hele tiden». Hvor blir dere sjekket opp? Hva er gode arenaer å sjekke opp damer på?

Anonymkode: d24de...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På byen (barer og dansesteder), private fester, på gata, på konferanser i jobbsammenheng av og til, offentlig transport, på løpeturer. 
K38

Anonymkode: a6c15...6df

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

På byen (barer og dansesteder), private fester, på gata, på konferanser i jobbsammenheng av og til, offentlig transport, på løpeturer. 
K38

Bare de to første mener du vel?

Anonymkode: f1fe5...a17

• Liker 2
Skrevet

På jobb, på gata, på trening, på private fester, på foreldremøte, på byen, på konsert/forestilling, i svømmehallen og en gang på venterommet til legevakten... 

Anonymkode: 3fb6f...48e

• Liker 1
Skrevet

Alt fra foreldretreff til bibliotek, er ikke noe festmenneske så meg treffer du sjelden på byen etter 20. Kan ikke fatte og begripe at man gidder en gang for jeg er virkelig ikke ute etter noe og ser ikke for meg at jeg sender ut noen signaler som sier at jeg er interessert i en mann, ikke er jeg strålende vakker heller så noe desperasjon må det være inni bildet.  Neida, har en fantastisk personlighet som tydeligvis overgår alt annet. :ler:

Anonymkode: 03f25...0f4

• Liker 1
Skrevet

Ser man bort fra nettet eller på byen/fest hvor alle prøve å sjekke opp alle, så har jeg fått forespørsler i jobbsammenheng, på tur i marka, på treningssenter, på shopping, av en håndverker en gang  🙂, eller i starten på et løp hvor jeg traff kjæresten min ❤️ 

Anonymkode: 23769...c5b

• Liker 1
Skrevet

På byen, fester, frivillige organisasjoner og i jobbsammenheng. De fleste av forholdene mine er med noen jeg har har møtt gjennom jobben (ikke noen jeg jobber med til daglig, men fra andre avdelinger/områder) og gjennom frivillig arbeid.

Min ektemann traff jeg på byen, helt tilfeldig, og det ble den store kjærligheten (hittil i alle fall). Min ex-samboer og flere andre forhold var via jobb, og én via felles venner.

Fin måte å lære noen å kjenne før man tar steget videre. Har ikke noe til overs for Tinder etc, syns det blir så kunstig.

Mht jobb er det selvfølgelig viktig å ha et ryddig brudd, samt kunne si fra hvis man ikke er interessert. 

Anonymkode: 1f42e...569

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare de to første mener du vel?

Nei, alle nevnte. Oftest på byen eller på løpeturer. 

• Liker 1
Skrevet

Sist gang var på toget

Anonymkode: ed745...3ca

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var yngre og penere ble jeg sjekka opp på butikken, i jobbsammenheng, på bussen og på toget, i tillegg til ute på byen selvfølgelig. Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten og selvbildet da, som jeg har nå som usynlig, voksen kvinne..

Anonymkode: b86e8...125

• Liker 1
Skrevet

Lol, blir ikke sjekket opp 🙃

Anonymkode: 8b5c4...e6f

• Liker 2
Skrevet

Hva regner dere som å "bli sjekket opp" da? Kommer de folk bort og ber dere ut sånn uten videre?

Anonymkode: b7230...9b5

Skrevet

Jeg blir som regel sjekket opp når jeg er i godt humør og føler meg bra. Det er som oftest når jeg er ute en tur på byen, på pub eller i andre sosiale sammenhenger. Men har også skjedd på tog, flyplass ol.

Har jeg en dårlig dag, og ikke føler meg så fresh så blir jeg heller ikke sjekket opp. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva regner dere som å "bli sjekket opp" da? Kommer de folk bort og ber dere ut sånn uten videre?

Regner det for å bli sjekket opp når jeg blir bedt med ut eller når personen ber om kontaktinformasjon feks.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker det er en del putter det i "ble sjekket opp"-boksen hver gang en mann tar kontakt. Folk tolker hendelser forskjellig. Andre vil tenke han bare var vennlig.

Anonymkode: 8f6ef...3db

• Liker 3
Skrevet

Som oftest ute på barer og i andre sosiale lag, men også på bussen/toget og butikken. Jeg blir alltid like klein og satt ut, men avviser på en høflig måte og viser at det alltids er lov å prøve, selv om det ble avvisning denne gang. Eneste gangen det var ekstremt uvelkomment var en gang jeg var på vei fra begravelse, men det kunne jo ikke stakkars fyren vite. En annen gang ble jeg ikke approcha en gang, men var en fyr som stod ovenfor meg på bussen - plutselig fikk jeg venneforespørsel fra han på Facebook - det synes jeg var litt creepy, da foretrekker jeg heller at de spør om nummer/facebook/snap direkte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, alle nevnte. Oftest på byen eller på løpeturer. 

Hvordan blir du sjekket opp når du løper? Løper de ved siden av deg da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja.

Anonymkode: 643a9...2ca

Skrevet

Var ikke klar over at slikt skjedde jeg, sier litt om hvor mottagelig og lite attraktiv jeg er 😅

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (15 minutter siden):

Var ikke klar over at slikt skjedde jeg, sier litt om hvor mottagelig og lite attraktiv jeg er 😅

Eller hvor tafatte menn er :)

Jeg (K40) blir først og fremst sjekket opp på nett. Da jeg var yngre og mer ute blant folk ble jeg sjekket opp på byen, universitetet og en sjelden gang på gata. Kan nevne at jeg er pen, men lukket som person og i lengre perioder helt uinteressert. 

Jeg blir flørtet med på treningssenter, på jobb, i trafikken, på joggeturer og dersom jeg er kunde i en butikk/cafe eller liknende. 

Anonymkode: 18857...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...