AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hvor går man ut når man er 35 + i oslo. Tenker da på en bar, der man kan man kan danse litt og snakke med folk. Det bør være mere folkelig og ikke for stivt, uten å være de bruneste pubene. Anonymkode: e8b84...ec4
sjonkelrolf Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Kanskje ikke en normal bar, men jeg har vært på en del trance-partys før korona, og der har jeg truffet mange på 35+, selv er jeg godt over 35. Synes faktisk det er bedre å dra på sånne ting enn et ordinært utested, for da er alle der av en felles grunn. Det er lettere å komme i kontakt med folk på sånne arrangementer, selv for meg, som kanskje ikke er den flinkeste til å få kontakt med tilfeldige folk ute. Hjelper at jeg selvfølgelig liker sånn musikk. Og nå som Norge har åpnet igjen har også disse typer arrangementer startet opp.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Hmmm ingen andre som har noe svar???en bar med vanlig musikk, ala 70, 80 tallet. Må da vel være flere steder enn scotchman i Oslo??? Anonymkode: e8b84...ec4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Problemet er bare at det nesten alltid er overvekt av unge på et slikt sted du søker. Er selv 38år og søker det samme som deg. Ender oftest opp med å gå på barer. Etter midnatt når de yngste drar ut for å danse, trekkes gjennomsnitts alderen opp på barer. For meg er klientellet viktigere enn å få danset, om vi bare er et par venninner ute. Anonymkode: a97de...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå