Gå til innhold

Andre som har menn som kun bryr seg om seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som med tiden blir mer og mer "meg meg meg". Han spør aldri hvordan det går med meg eller hvordan dagen min har vært, lytter aldri til meg eller hører en dritt av hva jeg sier om noe som helst. Han bryr seg kun om egne ting og vrir samtalen på noe annet eller noe med seg selv hvis jeg snakker om noe med meg. Han snakket hele dagen om de tingene som i interesserer han, men kunne ikke brydd seg mindre om mine interesser. Han har enda ikke etter 2 år lært seg at jeg hater kaffe heller. 

Jeg bryr meg mye om han, viser interesse, lytter og spør han hvordan har det. Nå er jeg dritt lei. 

Andre som har det sånn? Jeg har prøvd å si ifra, men da blir han sur og stiller seg helt uforstående. 

Anonymkode: dc0db...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste

Anonymkode: cf88c...f48

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste

Anonymkode: cf88c...f48

Da er jeg jammen glad jeg ikke er en av de fleste!

• Liker 4
Skrevet

Nei! Heldigvis er ikke alle menn sånn. Hva positivt får du utav det forholdet egentlig? Dump han og finn deg en du blir glad av å tilbringe tid sammen med 😘

Anonymkode: 54cfd...373

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei! Heldigvis er ikke alle menn sånn. Hva positivt får du utav det forholdet egentlig? Dump han og finn deg en du blir glad av å tilbringe tid sammen med 😘

Anonymkode: 54cfd...373

Det er ikke noe alternativ, han er en god mann på mange måter og jeg elsker han. Men jeg kunne ønske han kunne sett meg mer. 

Anonymkode: dc0db...9b0

Skrevet

Dere har data i 2 år og dette er alt som er kommet ut av det? Jeg vet at kjæresten min ikke liker sterk mat. Han vet at jeg liker god ost. Er ingen vits å være i lag om man ikke bryr seg.

Anonymkode: de45e...fc1

• Liker 2
Skrevet

For min mann er jeg hele verden, vi snakker om alt og han lytter til meg. Han kjenner meg inn og ut, og han kjenner meg nesten bedre enn jeg kjenner meg selv. Vi snakker om hverandres dag, tanker. Han stiller spørsmål og tar opp ting jeg har snakket om før osv.Han setter alltid oss før seg selv og er fullstendig null egoistisk. Så alle menn er ikke slik som ts sin.

Anonymkode: 90a4e...e21

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...