Gå til innhold

Kjæresten til min avdøde mor tatoverte henne på brystet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt døde min mor i en bilulykke for 5 måneder siden og alle i familien har vært sterkt preget av det. Nå har kjæresten/exen til min mor tatovert henne på brystet sitt. De har kun vært sammen i noen måneder.. Ble sjokkert😨 Hva tenker dere her inne om det? Er ikke dette litt unormalt? Kan forstå om de var sammen i noen år.. men et par måneder? Vet ikke hva jeg skal tenke/synes..

Anonymkode: 84595...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var vel hans livs store kjærlighet da, selv om de bare fikk måneder.. kondolerer så mye med tapet ditt. 

Anonymkode: ac255...9a0

• Liker 14
Skrevet

Ja det virker rart, men det er vel ikke slik at du trenger å ha noe med denne personen å gjøre? Tenker du ikke trenger tenke noe på hva vedkommende har av tatoveringer.

• Liker 9
Skrevet

Det trenger ikke du å tenke på. Hans relasjon til din mor vet du ikke noe om. De var kjærster, og han sørger nok voldsomt han ogsåz 

Anonymkode: b699c...993

• Liker 6
Skrevet

Ts her

Han tatoverte hele ansiktet hennes. De var bare sammen i 3-4 måneder.. Han har vært litt psykopat i forholdet på mange måter. Drev å stalket henne når hun skulle ut med venninner osv. Han virker ikke helt frisk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her

Han tatoverte hele ansiktet hennes. De var bare sammen i 3-4 måneder.. Han har vært litt psykopat i forholdet på mange måter. Drev å stalket henne når hun skulle ut med venninner osv. Han virker ikke helt frisk.

Litt sært, men det er nå uansett bare han som skal bære den tatoveringen fremover, og han vil vel naturlig ikke ha så mye kontakt med dere etterhvert som årene går tenker jeg, det er jo ingenting som knytter dere sammen siden de hverken var gift eller hadd barn eller noe. Ville prøvd å la det ligge jeg. 

Men kondolerer så mye med moren din! Så forferdelig trist! ❤️ 

Anonymkode: 0bb3c...0a6

• Liker 7
Skrevet

Kondolerer. Han sørger vel han også, kanskje var hun den store kjærligheten hans. 

Anonymkode: 7abe6...dcc

• Liker 3
Skrevet

Var han en ex da hun døde? Sært, i så fall. 
Kondolerer. 

Anonymkode: 43e0a...2d7

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre. Å tatovere seg som han har gjort er vel ikke det man assossierer med en psyke i balanse, men han har vel vært i oppløsning av fortvilelse og handlet på impuls.  Han kan forhåpentligvis få fjernet det igjen.

Anonymkode: 26944...a88

• Liker 2
Skrevet

Kondolerer❤️ 
Det er veldig sært å gjøre, men tenker det må bli opp til han om han ønsker det.  
Ta vare på deg selv og minnene ❤️

Anonymkode: 12dbe...020

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en som styres av følelser og impuls. 

Anonymkode: dd319...434

Skrevet

Kondolerer. Nå vet jeg ikke hvilke motiver han hadde for å gjøre det. Men det er en mulighet for at han elsket henne, og at dette er en måte for han å hedre hennes minne, og takle sorgen over henne.

Anonymkode: 88c1a...40c

Skrevet

Sender mine kondolanser for tapet ditt men jeg tror ikke du skal bruke energi på å tenke på hva han gjør så lenge han ikke ønsker være en del av ditt liv. La han sørge på sin måte. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...