datajente Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Hvordan vet man om man er sammen med noen? For en mnd siden traff jeg den "perfekte" gutten, og vi har hatt jevnlig kontakt siden. Det virker som om han liker meg slik som jeg liker han. Jeg vil gjerne bli sammen med han etterhvert, men aner ikke hvordan det skjer! (Forrige gang jeg ble sammen med noen var for fire år siden og da gikk det veldig fort og da noen felles venner spurte oss så vi bare på hverandre og sa ja.) Derfor lurer jeg på hva er det som gjør at man blir sammen? Jeg har ikke noe hastverk. Det er ikke det. Men venner spør jo og jeg hadde følt meg litt tryggere hvis vi var det... Jeg er ennå sånn at jeg ikek tør å sende mld og foreslå møter og sånt så mye som jeg kanskje ønsker. Generelle tips til denne fasen av et forhold mottas med stor takknemlighet! Jeg har så lite erfaring med det!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Poenget er vel at det ikke er en grense her...dvs. kysser dere og han ber deg ut, så er dere sammen. Det er sånt man bare merker: hvis dere stadig går ut og er sammen med hverandre, ser hverandre inn i øynene og det kribler og dere fortsetter å trefffes er dere jo sammen. Han er mann og da bør han si et eller annet.
Gjest filosofia Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 "han er mann og bør si noe" jahaaa... og derfor sitter alle kvinnfolk og grubler, fordi de forventer at menn "vet alt". Kan du ikke bare spørre ham hva han tenker da? Og si at du liker ham godt og gjerne vil være kjæresten hans.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 På følelses-fronten bør jo menn åpne munnen frivillig og si mer enn tre setninger minst 5 ganger i året.
Gjest synseren Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Tenker at dere kanskje har litt problemer med kommunikasjonen. Hva med å spør han hvordan han ser på forholdet? Han vil nok ha bedre svar enn oss på KG?
Wonderwoman Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 På følelses-fronten bør jo menn åpne munnen frivillig og si mer enn tre setninger minst 5 ganger i året. ← Det hadde vært fint....
Mrs. K Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Se ham dypt i øynene og spør: "Vil du være kjæresten min?" Kanskje han går og lurer på nøyaktig det samme. Endret 2. oktober 2005 av Trille
Wonderwoman Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Se ham dypt i øynene og spør: "Vil du være kjæresten min?" Kanskje han går og lurer på nøyaktig det samme. ← Den skriver jeg under på Trille
Gjest Gitte Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Etter en måneds intens dating med min kjære lurte jeg på det samme, så jeg sendte en sms til han jeg; "er vi sammen eller er vi ikke?". Jeg ville vite det, og var rimelig direkte. Og fikk svar tilbake "ja er vi ikke det da?" Og da var vi sammen hehe... Man må ikke alltid gå rundt grøten om det er noe man lurer på..
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Yes, jeg spurte kjæresten min om vi var sammen. Han så himmelfallen på meg, "ja er vi ikke det da?" og lurte på hvordan jeg kunne finne på å spørre om noe sånt? Var nesten så jeg skapte tvil hos han med mitt spørsmål, i hans hode hadde vi vært sammen lenge, mens jeg - som trådstarter - gikk og lurte på om vi var det. Trilles råd synes jeg du skal følge.
Rannva Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Et par uker etter at jeg traff min kjære skulle han møte venner av meg (vi var ikke særlig sosiale den aller aller første tiden) og jeg spurte hva han ville presenteres som. Og da sa han kjæresten min. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå