Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er en dårlig venn. Langt innlegg! 
Jeg har prøvd å fortelle det, og forklare at han ikke burde menge seg med denne personen. Men at han selvsagt skal gjøre som han selv ønsker.
Denne vennen er sykelig sjalu på min kjæreste, i den form av å rakke ned på ting kjæresten min har. Til og med meg. 
Kjæresten min la ut ett bilde av meg, og fikk da høre at det er «kleint å gjøre sånn». 
Han skylder også kjæresten min penger, noe han har gjort i nå ett år ca.

Han inviterer aldri typen min med på noe. Feks: Kjæresten min ville gjerne henge med han en kveld, men denne kompisen virket ikke så gira. Og det hørte jeg. 

Bare for å ha det sagt, så er det ikke noe galt med typen min i den form av at folk ikke orker han. Jeg er ikke blind av kjærlighet, og kan fint se hans dårlige sider. 
Han er en ordentlig fyr med livet på stell, økonomisk, drikker ikke, fester ikke, røyker ikke og har ett hjerte av gull.

Denne kompisen bryr seg kun om festing, merketing, damer, og har null kontroll på økonomien. Han sa at han tjener langt mer enn det han egentlig gjør, til tross for at han skyller typen min penger. Han drikker hver helg, og bruker alle pengene sine på det.

Når han ser meg, så overser han meg og sier til typen min at «han ikke så meg». Selvom jeg prøvde å smile og tydelig så at han så på meg. 

Jeg får så vondt av kjæresten min som ikke ser dette på samme måte som meg som er på utsiden. Jeg vil ikke at noen skal være slemme mot han, og det gjør oppriktig vondt å se hvordan han blir behandlet. Hver gang de møtes så er kjæresten min blid og hyggelig. Jeg kjenner veldig på slike ting ovenfor folk jeg er glad i, men spesielt denne gangen. Skal jeg bare la det være sånn det er? Er jeg teit her? Jeg blir litt rådvill av å se på at han blir herja med av en han ser på som en kompis..

Anonymkode: cb09c...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det opp med kjæresten din, men du bør ikke ta det opp med kompisen. Med mindre du vil at typen din skal føle seg som en balleløs sutreunge som springer til dama når ting trenger å ordnes opp i. La nå denne kompisen oppføre seg som en idiot og fortsatt å vær hyggelig. 

Anonymkode: 7c9f3...b72

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan ta det opp med kjæresten din, men du bør ikke ta det opp med kompisen. Med mindre du vil at typen din skal føle seg som en balleløs sutreunge som springer til dama når ting trenger å ordnes opp i. La nå denne kompisen oppføre seg som en idiot og fortsatt å vær hyggelig. 

Anonymkode: 7c9f3...b72

Kommer aldri til å ta det med kompisen nei. Skal ikke ødelegge noe der, sånn liker jeg ikke. Men kjæresten min sier bare «han er veldig snill» og «han er egentlig en god person». Så jeg tror ikke han ser fakta i det..

Anonymkode: cb09c...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...