AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Vi har vært sammen i seks år. Før jeg møtte han, var jeg mye mer sosial med venner i helgene og det var derav også mer drikking på fester og "ut på byen". Jeg har naturligvis gitt slipp på dette nå som jeg er i forhold, så en real fest skjer kanskje 1-2 ganger i året. Jeg og typen drikker jo litt i helgene, men blir bare et par øl for min del, så holder det. Vi går også ut noen ganger, men jeg har begynt å bli lei av det også, fordi hva skal ett par gjøre på byen helt alene.. Vi møter ingen, drar ikke ut med noen, det er bare oss. Det er hyggelig å spise en god middag og gå å ta et par glass. Sitte å prate, eller gå et sted hvor man kan spille noe. Men bråkete barer/nattklubber er meningsløst. Sist vi var ute, satt vi på et rolig sted, jeg synes det var koselig. Men så ble han så keen på å dra på et bråkete, harry utested (ala Heidi's). Jeg ble med, selv om jeg ikke ville. Vi tok én drink der, også ville han kjøpe mer. Vi kjente ingen der, og ingen av oss danser heller. Så hva skal vi gjøre der? Se på andre ha det gøy? Etterpå ble det dårlig stemning, fordi jeg ville gå, og han begynte å bli full å mente at jeg kjedet meg med han. Men det er jo ikke HAN, men hva vi GJØR! Noen ganger når vi sitter hjemme også, så vil han stå over middagen, for at alkoholen skal "virke bedre". Men hva faen er vitsen? Vi skal jo ingen steder! Jeg har sagt at jeg liker å drikke mer hvis vi er med venner, det er liksom en annen stemning da, med allsang og prating, og det skjer noe. Men jeg har det ikke gøy på samme måte med han. Vi er i midten av 30-årene. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f58ac...c92
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Her drikker vi aldri alkohol sammen, og sjelden hver for oss. Anonymkode: 7cf47...52e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Vi tar gjerne noen øl sammen. Jeg drikker meg aldri full lenger. Har sett kjæresten full 3 ganger de 3 åra vi har vært sammen. Anonymkode: c6c43...714
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Drikker meg drita full med typen når vi er hjemme, når vi er ute og tar noen drinker venter jeg til vi kommer hjem for å fortsette😳😂 Anonymkode: edf53...940 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Litt spesielt å dra på Heidis eller droppe middag for å bli fullere.. Men ja vi drikker sammen, som regel bare på ferier da. Har gått ut på bar på ferie også som sikkert var nesten like bråkete som Heidis men litt mindre harry 😁 Han danser ikke så vi bare prater da. Er vi hjemme så drikker vi med venner, sjeldent vi går ut og drikker alene her i hjembyen, da er det bare middag med øl/vin og en drink eller to etterpå feks. Hvorfor skal man slutte med å gå ut med venner selv om man er i forhold?? Vi går ut både alene og sammen med venner. Anonymkode: 1aa25...c2e 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Vi er også 35 forresten. Anonymkode: 1aa25...c2e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Elsker å drikke meg litt børst med kjæresten, han er den jeg liker best å gjøre det med av alle i hele verden. Men Heidi's hadde jeg aldri giddet, uansett hvem jeg var med 😛 Anonymkode: b058d...8f5 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg og samboeren min har hatt en del kvelder som har startet med ost og vin, før vi har pleid å gå over på litt hardere drikke og blitt ganske berusa utover natta. Vi har det kjempegøy sammen bare oss to både edru og i fylla. Vi har pleid å både drikke alene sammen, og å dra ut sammen med felles venner. Nå er jeg gravid, så det blir lenge til neste gang, og nå drikker han veldig lite han også. Anonymkode: 25bb3...21e 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Elsker å drikke meg litt børst med kjæresten, han er den jeg liker best å gjøre det med av alle i hele verden. Men Heidi's hadde jeg aldri giddet, uansett hvem jeg var med 😛 Anonymkode: b058d...8f5 Jeg blir ekstremt fyllesjuk. Og jeg synes ikke det er verdt det, bare for å sitte hjemme i egen stue. Når jeg tenker meg om, har jeg aldri klart å helt slippe meg løs med han, fordi han var så ordentlig når vi møttes og jeg ville ikke fremstå som en "partyjente". Jeg kan f.eks både synge og danse på fest med venner, hvis det er stemning for det, men med han blir jeg så "stiv". Det burde jo gått over etter så mange år.. Anonymkode: f58ac...c92
starken Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Vi drar på fester og utesteder hver for oss, som regel. Hendte et par ganger i sommer at vi skulle ta oss en utepils, som endte med at vi ble ganske fulle. Men dette var på et rolig og koselig sted, ikke noe nattklubb. Føler ikke helt for å bare dra meg og han på nattklubb, blir bedre stemning med flere.
Mæn40 Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 Ikke siden vi giftet oss, men hun blir gjerne full alt for ofte.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Vi fester sammen og begge liker å danse. Så ja. Anonymkode: defb7...bc5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Vi har drukket oss full sammen èn gang. Det gikk forbaska dårlig. Vi er begge impulsive og gærne, og vi begge endte opp på legevakta og måtte iherdig forklare at NEI; vi hadde ikke gitt hverandre juling. Det ble omtrent etterforskning på hele greia, politiet ble kontaktet osv... Veldig lang historie og jeg orker ikke utdype på et forum, men vi hadde ikke krangla og ikke slått hverandre, men skadene vi begge hadde kunne tilsagt at han hadde gitt meg juling og jeg slått tilbake, haha... Jeg måtte gå med krykker i et par uker og han hadde ribbebensbrudd, og begge hadde fine blåveiser en god stund etterpå. Etter det har vi funnet ut at om den ene drikker, så holder den andre seg edru. Det fungerer veldig bra. Anonymkode: 1213a...8e7 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 Vi gjør det. Kjæresten min er så søt når han er full og vi har det kjempe gøy! Kan drikke oss beruset hjemme, på fest med venner eller gå ut på bar alene. Vi er 39 år og ingen barn. Går mest på barer, ikke diskotek når det er oss to alene. Har mange gode samtaler når vi drikker. Anonymkode: b3f4a...610 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #15 Skrevet 11. oktober 2021 Nei dessverre 🙊 Er vel en av de få tingene jeg savner med samboeren; det å drikke seg fulle sammen. Så det må jeg dessverre gjøre med venner og venninner 🤓 Jeg hadde aldri fått han med på Heidis 😂 Anonymkode: a2dda...09f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #16 Skrevet 11. oktober 2021 Vi kan gjerne drikke oss godbrisne sammen en sjelden gang. Da blir vi bare ekstra romantiske og eksperimenterer seksuelt. Noe som bare pleier forholdet. Det du beskriver; "bråkete barer" er vi ferdige med, men det blir gjerne litt vin i vennelag. "Å droppe middag for at alkoholen virker bedre" høres ut som han har problemer med rus. Anonymkode: 69218...98e 3
tussi84 Skrevet 11. oktober 2021 #17 Skrevet 11. oktober 2021 Vi drikker sjeldent hverken hjemme eller ute. Vi har et lite barn også nå, derfor er det å drikke seg beruset hjemme totalt uaktuelt. Å dele en vin flaske skjer kanskje 2 ganger i året, og en øl på hver kanskje en sjelden gang i helgene. Men, vi drakk ikke noe mer før barnet kom heller. Vi synes ikke det er gøy å feste /drikke lenger. Før jeg fikk barn så deltok jeg kanskje på 2 fester i året. Det var ikke alltid at jeg eller Vi drakk oss fulle på de festene eller. De fleste vennene våres er etablert med både partner og barn, og da er det familielivet som gjelder, og ikke fest og fyll lenger. I førsten av 20 årene synes jeg fest og moro var kjempe gøy, men nå i slutten av 30 årene så foretrekker både jeg og mannen min + vennene våre familie livet. Vi treffer fortsatt vennene våre, men mer til roligere aktiviteter. Vi tar en kaffe ute, spiser middag hos hverandre, tar med barna til hverandre, eller drar på gåturer. 2
Ugresset Skrevet 11. oktober 2021 #18 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Vi kan fint drikke oss fulle hjemme sammen og fulle sammen på byen med og uten venner. Jeg har blitt mer glad i hjemmekvelder(gjerne med venner og spill), men mannen blir ofte rastløs når vi er alene og feks ser på serie og drikker litt (for) mye god vin. Går vi på byen forhøre vi oss litt rundt om det er noen vi kjenner som skal ut og om de vil treffe. De fleste er ferdige med barn nå, så det er stort sett alltid noen å treffe. Hvis ingen kan eller skal ut, så drar vi ut og spiller biljard, dart eller går på karaoke. Vi finner alltid noen å prate med så det blir ikke til at vi sitter oss to og prater hele kvelden, da kunne vi vært hjemme. Det har også blitt mye quiz, det kan man dra på to stk eller som lag. Under Korona måtte vi sitte oss to på bordet hvis ikke noen venner ble med fra starten, men da sang vi karaoke og fulgte med på det. Endret 11. oktober 2021 av Ugresset La til 2
Gjest Lars1009 Skrevet 12. oktober 2021 #19 Skrevet 12. oktober 2021 Er rundt 40 begge to. Tre barn. Drikker og fester alene, med venner og hver for oss, hjemme og ute. Middager hjemme, pub, disco, osv. Livet ville vært kjedelig uten en fest et par ganger i måneden, og en del glass vin et par ganger i uka. Skjønner ikke folk som bare "koser seg med et glass i ny og ne".
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #20 Skrevet 12. oktober 2021 Han har noen tydelige alkistendenser. Han drikker for rus, stort rødt flagg å hoppe over måltider for beruselse. Anonymkode: f5774...348 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå