AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Vi er begge i forhold, men vi klarer ikke holde fingrene fra hverandre. Vi møtes ved toalettet og har sinnsykt deilig sex opptil flere ganger om dagen. Det er så feil, men føles så herlig. Jeg er 8 år eldre enn han, og jeg er defintivt kun ute etter kroppen hans og vet nesten sikkert at han også kun er ute etter min. Har noen erfaring med dette- jeg håper jo for såvidt at det hele går over av seg selv etterhvert. Anonymkode: 4d2c5...fb3 1
visp Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Hva jobber dere med om dere har tid til dette da? Og jobbtoaletter... siste stedet jeg ville valgt. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Hei, Bente!😘 Jeg tar med perledobben din i morgen, den trillet ned i trusa mi.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Sex på dass. Sykt classy. Anonymkode: 4cc3b...731 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 😂😂😂😂 Jobb litt mer med historien neste gang. Anonymkode: f8a57...7de 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Ikke helt det samme, men ja, hatt en forhold til en 8 år yngre kollega selv. Hadde en del sex på jobb i starten, senere hjemme hos hverandre. Jeg tenkte også at dette skulle gå over av seg selv, men det er 2 år siden og jeg treffer han av og til fortsatt. Vi jobber ikke sammen lenger da, og var forøvrig single begge to Anonymkode: eccc7...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå