Jasse Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Hei, Jeg er på mitt første forsøk med IVF. Jeg har gått nå på cyclogest i 4 dager nå. Jeg merker at jeg blir veldig oppblåst og har sterke smerter. Føles ut som om man må gå veldig på do. Jeg er også mye forstoppet. Det verste er smertene. Jeg var gravid i 5 uker før jeg spontanaborterte i slutten av august. Da hadde jeg lignende plager, men ikke like sterke som nå. Jeg sliter med å sove på kvelden, spise mat og har jeg gått en tur i maks 1 time sammenhengende så må jeg hvile av de sterke magesmertene som kommer like etterpå da jeg har fått hvilt litt. Er det noen andre som har opplevd de samme plagene og har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Etter egguttaket hadde jeg sterke smerter i 2 døgn, men det gikk over. Fortsatt litt vondt i nedre del av magen, men mest smerter lengere opp. Kan jeg ha blitt overstimulert? Endret 11. oktober 2021 av Jasse
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Du må gjerne bli med i «Prøverør 2021»-tråden 😊 mange følger den tråden så det er større sjanse for at noen som kan svare leser spørsmålet ditt (kjappere). 🤞 Anonymkode: e76bd...53b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Hei. Kjenner godt til det. Ivf og cyclogest. Magen var hoven og smertefull kort tid etter jeg startet på cyclogest. Fant ut i løpet av noen dager jeg var rimelig forstoppet og også øm etter egguttak. Hjalp godt komme seg i bevegelse og ta olje for magen. Jeg tok duphalac to ganger daglig og var så godt som smertefri i løpet av en ukes tid. Du kan jo også kontakte klinikken. De var nemlig litt oppgitt over at jeg ikke tok kontakt når jeg hadde det så smertefullt og lå på sofaen i 3 dager. Lykke til 🙂 Anonymkode: e15b0...879
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Kjenner godt til det. Ivf og cyclogest. Magen var hoven og smertefull kort tid etter jeg startet på cyclogest. Fant ut i løpet av noen dager jeg var rimelig forstoppet og også øm etter egguttak. Hjalp godt komme seg i bevegelse og ta olje for magen. Jeg tok duphalac to ganger daglig og var så godt som smertefri i løpet av en ukes tid. Du kan jo også kontakte klinikken. De var nemlig litt oppgitt over at jeg ikke tok kontakt når jeg hadde det så smertefullt og lå på sofaen i 3 dager. Lykke til 🙂 Anonymkode: e15b0...879 Og drikk vann!! Anonymkode: e15b0...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå