Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått en kjæreste. vi har vært kjærester i snart et halvt år og jeg har det så godt med han, men jeg får ikke fått sommerfugler som jeg har brukt å få.  er det en dårlig ting? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det gikk jo så bra når det var sommerfugler tenker du?

Anonymkode: 9ad5d...3de

• Liker 12
Skrevet

Absolutt ikke, du skriver jo du har det bra? 

Anonymkode: 86b36...f20

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke jeg heller og fikk aldri for mannen min. Men fy fader for et godt forhold vi har, og jeg har derfor valgt å dele livet med han. Jeg finner han også tiltrekkende, det har nok mye å si om man kan leve med noen selvom ikke den store forelskelsen er der. 

Anonymkode: 3f89e...181

• Liker 3
Skrevet

De kan komme når du føler deg trygg. Mine kom ikke før nærmere ett år. 

Anonymkode: 5c229...216

• Liker 2
Skrevet

Mine erfaringer med «sommerfugler» i voksen alder er mer et uttrykk for angst/ overspenning og har i mine tilfeller ikke ført til noe godt. Han jeg er sammen med nå har jeg en annen type tiltrekning til, og det kjennes mye bedre. Kjærlighet trenger ikke sommerfugler ❤️

Anonymkode: 8fe4a...0c0

• Liker 6
Skrevet

Kan det være så enkelt at du føler deg mer komfortabel i forholdet, og med han? Du skriver at du har det så godt med han. Har følelsene endret seg, eller er det kun sommerfuglene som er forsvunnet? 

• Liker 2
Skrevet

jeg har aldri hatt sommerfugler i magen med min mann. Men jeg føler meg trygg, vi har det gøy sammen og livet med han er veldig fint. 

Disse sommerfuglmennene har derimot gjort meg usikker og nervøs og har vist seg å ikke være særlig bra etter en stund. 

Bare slapp av og kos deg !

• Liker 4
Skrevet

Vel, det som begynner som et godt vennskap med gjendig sympati, felles verdier og interesser, nærhet og intimitet kan godt utvikle seg til dyp kjærlighet over tid. Det maniske forelskelsen er verken noen nødvendig eller tilstrekkelig betingelse for kjærlighet.

Anonymkode: c080b...005

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...