AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Dagligleder ved Beautyalle i Oslo overtalte ei venninne av meg til å ta fillers i leppene og fremstilte seg selv som både profesjonell og dyktig med lang erfaring. En uke etterpå fant hun ut av at dama er selvlært og både tar fillers i ansiktet på folk og jobber med hårtransplantasjon i salongen sin. Er dette lov? Og hvis ikke, hvordan er dette stedet oppe og går? Venninna mi er kjempe redd nå og angrer utrolig mye på å ha vært der. Anonymkode: 3e333...3da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Forresten… Dette fikk venninna mi høre fra ei felles venninne av de. Hun har i tillegg bare jobbet med fillers i noen få måneder. Anonymkode: 3e333...3da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Lov og lov, for å drive med kosmetiske injeksjoner må man samarbeide med lege. Hun bør Google vedkommende fremfor å få en venn til å spørre på Kvinneguiden. Hva er hun redd for? Anonymkode: 0f5c3...2dc 3
Djungelvrål Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dagligleder ved Beautyalle i Oslo overtalte ei venninne av meg til å ta fillers i leppene og fremstilte seg selv som både profesjonell og dyktig med lang erfaring. En uke etterpå fant hun ut av at dama er selvlært og både tar fillers i ansiktet på folk og jobber med hårtransplantasjon i salongen sin. Er dette lov? Og hvis ikke, hvordan er dette stedet oppe og går? Venninna mi er kjempe redd nå og angrer utrolig mye på å ha vært der. Anonymkode: 3e333...3da Hu bør anmelde henne. Det er ulovlig. 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 På siden hennes står det at hun har 10 års erfaring. Ligger også bilder ute av hva hun har gjort. Tror nok ikke hun er selvlært nei, da hadde hun nok ikke hatt kundegrunnlag til å ha salong på Bøgdøy Alle. Står også at hun driver kursvirksomhet. Anonymkode: b03bb...9ea
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lov og lov, for å drive med kosmetiske injeksjoner må man samarbeide med lege. Hun bør Google vedkommende fremfor å få en venn til å spørre på Kvinneguiden. Hva er hun redd for? Anonymkode: 0f5c3...2dc Hvorfor skal hun Google henne? Hun har jo allerede tatt fillers hos henne, så løpet er litt «kjørt» nå😅 Var jeg som var nysgjerrig på det her. TS Anonymkode: 3e333...3da 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På siden hennes står det at hun har 10 års erfaring. Ligger også bilder ute av hva hun har gjort. Tror nok ikke hun er selvlært nei, da hadde hun nok ikke hatt kundegrunnlag til å ha salong på Bøgdøy Alle. Står også at hun driver kursvirksomhet. Anonymkode: b03bb...9ea Nå skrev jeg spesifikt kun om fillers og hårtransplantasjon, og ikke de andre behandlingene hun/de tilbyr der. Hun holder kurs for fillers og hårtransplantasjon også?😉 Anonymkode: 3e333...3da
nomore82 Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Har det oppstått problemer med dette i ettertid? 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 VET du at hun ikke har kurs da? Eller er det bare et rykte? Tror ikke hun har lov å praktisere som selvlært. Filler er en type medisinsk behandling om man kan si det slik Anonymkode: 141b9...039
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): VET du at hun ikke har kurs da? Eller er det bare et rykte? Tror ikke hun har lov å praktisere som selvlært. Filler er en type medisinsk behandling om man kan si det slik Anonymkode: 141b9...039 Jeg aner ikke hvem den dama er og hadde ikke hørt om salongen før venninna mi fortalte meg om det. Hun er ikke sykepleier og hadde heller ingen annen form for autorisasjon eller kursbevis for fillers hengende noen plass i salongen. Kun noen hudpleiediplomer mener jeg hun sa. Anonymkode: 3e333...3da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 nomore82 skrev (10 minutter siden): Har det oppstått problemer med dette i ettertid? Nei, heldigvis ikke. Håper ikke det oppstår noe i ettertid heller. Anonymkode: 3e333...3da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 Å herregud!!!😱😱 Jeg fant dette inne på www.vi.no nå. Så utrolig skummelt! Det her burde ikke vært lov🥺 Fillere som er injisert i leppa, eller andre steder i ansiktet, kan føre til store skader og smerter hvis det er gjort feil. Men det er fullt lovlig for personer uten helsefaglig bakgrunn å tilby slike behandlinger. Anonymkode: 3e333...3da 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 Det er en skam at kvakksalverloven ble fjernet. Anonymkode: 8be71...798 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #14 Skrevet 11. oktober 2021 Sjekk facebook siden hennes. Hun kaller seg for noe annet enn det hun heter. Hun holder kurs i Iran. Der kan hvem som helst holde kurs Anonymkode: 3c4a8...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #15 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Sjekk facebook siden hennes. Hun kaller seg for noe annet enn det hun heter. Hun holder kurs i Iran. Der kan hvem som helst holde kurs Anonymkode: 3c4a8...9d5 Vet ikke hva hun heter, men søkte på salongen og fikk opp siden til salongen. Oi, hvorfor gjør hun det? Anonymkode: 3e333...3da
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #16 Skrevet 14. oktober 2021 Peonjenta skrev (På 11.10.2021 den 21.24): Hu bør anmelde henne. Det er ulovlig. Det er det faktisk ikke, har b.la vært om dette i media. Hvemsomhelst, selv Kåre på 80 kan drive med fillers, og det helt lovlig. Skremmende, ja!! Anonymkode: 13ebc...dcd 3
Aranciata Skrevet 17. oktober 2021 #17 Skrevet 17. oktober 2021 On 10/11/2021 at 9:05 PM, AnonymBruker said: Dagligleder ved Beautyalle i Oslo overtalte ei venninne av meg til å ta fillers i leppene og fremstilte seg selv som både profesjonell og dyktig med lang erfaring. En uke etterpå fant hun ut av at dama er selvlært og både tar fillers i ansiktet på folk og jobber med hårtransplantasjon i salongen sin. Er dette lov? Og hvis ikke, hvordan er dette stedet oppe og går? Venninna mi er kjempe redd nå og angrer utrolig mye på å ha vært der. Anonymkode: 3e333...3da Jeg har kjenner ikke til denne salongen men hun gjør ikke hårtransplantasjon; det er det kun leger som gjør. På FB-sidene til salongen snakker hum om PRP-behandling, og det er en video av en mann som gjør dette, men det er altså noe helt annet enn hårtransplantasjon.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #18 Skrevet 24. oktober 2021 Aranciata skrev (På 17.10.2021 den 14.54): Jeg har kjenner ikke til denne salongen men hun gjør ikke hårtransplantasjon; det er det kun leger som gjør. På FB-sidene til salongen snakker hum om PRP-behandling, og det er en video av en mann som gjør dette, men det er altså noe helt annet enn hårtransplantasjon. Hvis du sjekker salongens Instagram, så kan du se at hun jevnlig legger ut masse av det på storyen sin. Og der ser du at det er hun som utfører hårtransplantasjon. Anonymkode: 3e333...3da 1
Aranciata Skrevet 24. oktober 2021 #19 Skrevet 24. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du sjekker salongens Instagram, så kan du se at hun jevnlig legger ut masse av det på storyen sin. Og der ser du at det er hun som utfører hårtransplantasjon. Anonymkode: 3e333...3da Det er ikke så himla viktig for meg å diskutere dette, men jeg tror du blander hårtransplantasjon og PRP-behandling... Ser PRP for håret både i posts og i highlighted stories, men ingen hårtransplantasjon. Det er bare noen få steder i Norge som gjør hårtransplantasjon: Masterklinikken, Poseidonklinikken, Acacia, kanskje et par andre. Mange norske menn reiser til Sverige, Tyrkia, Thailand og andre land for å gjøre hårtransplantasjon. Og jo, det gjøres av leger. Hvis de faktisk gjorde hårtransplantasjon ville du sett bilder av menn med barbert hode og opptegnet "ny" hårlinje, og flytting av såkalte "grafts" fra nede på bakhodet til fremre del av hodet og toppen av hodet. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #20 Skrevet 24. oktober 2021 Aranciata skrev (2 timer siden): Det er ikke så himla viktig for meg å diskutere dette, men jeg tror du blander hårtransplantasjon og PRP-behandling... Ser PRP for håret både i posts og i highlighted stories, men ingen hårtransplantasjon. Det er bare noen få steder i Norge som gjør hårtransplantasjon: Masterklinikken, Poseidonklinikken, Acacia, kanskje et par andre. Mange norske menn reiser til Sverige, Tyrkia, Thailand og andre land for å gjøre hårtransplantasjon. Og jo, det gjøres av leger. Hvis de faktisk gjorde hårtransplantasjon ville du sett bilder av menn med barbert hode og opptegnet "ny" hårlinje, og flytting av såkalte "grafts" fra nede på bakhodet til fremre del av hodet og toppen av hodet. Mulig jeg gjør det altså. Jeg har sett disse storyene som jeg reflekterte til kun på story og kan ikke finne de under highlights. Om det er slik at hun ikke har lov til dette, så kan det være hun ikke vil legge igjen for mye spor av det? Så ut som om hun nappet ut hår fra røttene og «planta» det inn leger fram på hodet til mennene. Godt mulig det er prp-behandling. Virker uansett som om du har mer kunnskap innenfor det feltet enn meg:) Ser uansett at det er flere tråder om salongen. De/hun har pleid å be pmu-kunder spare på brukte nåler og bringe deg tilbake til påfyllingstime. Det er i hvertfall brudd på hms😳 Anonymkode: 3e333...3da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå