AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Har en del kjoler til jenta mi på 1,5 år. Det er noen kjoler som er strikka i gaver (bla. ankerskjole og dahliakjole) og enkle kjoler jeg ikke annser som pynta ala disse: https://www.lindex.com/no/p/8225822-6928-rosa-langermet-jerseykjole , https://www.kappahl.com/nn-NO/barn/kjoler-skjort/klanningar/monstret-kjole/883108/ (i fasong og stoff, ikke i disse printa. Fant ikke de hun har på nett). Er disse greie å bruke i barnehagen? Eller vil de ansatte syntes det er upraktisk? Selvsagt ikke på turdager, men når de skal være inne. Med ullstrømpebukse til og evt. en body under slik at de kan ta på henne ulldress/strikkaklær over "undertøyet" når hun skal sove? Hva tenker dere som jobber i bhg? Er det upraktisk? Kjedelig å ikke få brukt de fine klærne også, de vokser jo så fort😊 Anonymkode: 170b1...45a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en del kjoler til jenta mi på 1,5 år. Det er noen kjoler som er strikka i gaver (bla. ankerskjole og dahliakjole) og enkle kjoler jeg ikke annser som pynta ala disse: https://www.lindex.com/no/p/8225822-6928-rosa-langermet-jerseykjole , https://www.kappahl.com/nn-NO/barn/kjoler-skjort/klanningar/monstret-kjole/883108/ (i fasong og stoff, ikke i disse printa. Fant ikke de hun har på nett). Er disse greie å bruke i barnehagen? Eller vil de ansatte syntes det er upraktisk? Selvsagt ikke på turdager, men når de skal være inne. Med ullstrømpebukse til og evt. en body under slik at de kan ta på henne ulldress/strikkaklær over "undertøyet" når hun skal sove? Hva tenker dere som jobber i bhg? Er det upraktisk? Kjedelig å ikke få brukt de fine klærne også, de vokser jo så fort😊 Anonymkode: 170b1...45a Spiller ingen rolle om barna går i kjole eller ei. Den tar vi av hvis det er upraktisk når vi skal ut osv. Eneste jeg anbefaler er at du ikke sender barnet i klær du er redd for. Vi snakker matflekker, maling osv. Anonymkode: 92589...f9a 11
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Vi har brukt "hverdagskjoler" mye over ullundertøy om vinteren på vår jente. Da beskyttes ullundertøy mot søl, det er lett å bare ta av om de er upraktiske og man får brukt alle kjolene man får. Anonymkode: 1d081...c7f 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Bare å bruke Anonymkode: eaaff...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Alle mine 4 barn, både gutter og jenter, har brukt kjole i barnehagen og alle mulige kombinasjoner av klesplagg generelt (innenfor rimelighetens grenser). De sier sikkert fra om det ikke er ok/upraktisk etc. Anonymkode: f68b5...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Det er helt sykt upraktisk hvis man ikke har ullundertøy under kjolen på høst/vinter. Hilsen ansatt i barnehage.. Anonymkode: d8405...c37
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt sykt upraktisk hvis man ikke har ullundertøy under kjolen på høst/vinter. Hilsen ansatt i barnehage.. Anonymkode: d8405...c37 Ull under er en selvfølge ja, kjole eller ei! Anonymkode: f68b5...ff8
Uglems Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Det har jeg brukt hele tiden til jenta mi. Særlig bomullskjoler. Hun tåler ikke ull noe særlig inn til huden, så hun har hatt på myk tights, singlet og kjole. Hun har hjemmestrikket ull som praktisk kan tas på over dette når de skal ut, tur eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Spiller ingen rolle om barna går i kjole eller ei. Den tar vi av hvis det er upraktisk når vi skal ut osv. Eneste jeg anbefaler er at du ikke sender barnet i klær du er redd for. Vi snakker matflekker, maling osv. Anonymkode: 92589...f9a Dette👏 Særlig siste avsnitt… Anonymkode: 5fafd...bf8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Tusen takk for svar, da kan jeg begynne å kle henne i mer slik! Noen tips til gode ullundertrøyer i bodyversjon? Blir kanskje litt mye med en langermet body under innendørs? Klær er til for å brukes tanker jeg - sender ikke i noe jeg er redd for. Alle klærne er til for å brukes. De bruker også smekker i bhg, så det er et pluss😊 Anonymkode: 170b1...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå