AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Hvilken mal benytter du deg av ved jobbintervju? - møter jobbintervjuer første gang, hilser, og får sikkert tilbudt kaffe. - Så gyver det seg løs. - Hvor mange spørsmål kan jeg regne med? - hvor mange minutter er det lagt av til jobbintervju? Anonymkode: 96f00...b76
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Finnes ikke noe mal for dette, vil jo være uendelige variasjoner egentlig. Anonymkode: c6ec9...aa3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 Mal? Det finnes åpenbart ikke. Men det er noen ting det kan være greit å forberede seg på. Vanligvis starter det med at arbeidsgiver forteller om jobben og arbeidsplassen. Da blir jeg ofte beroliget dersom jeg var litt nervøs, for det viser seg at de gjerne er litt nervøse selv også. Fint med en bekreftelse på at vi alle er mennesker. Så pleier man å få et ganske åpent spørsmål til å begynne med, type fortell om deg selv, hva vet du om oss, hva er din motivasjon for å søke denne stillingen. Derfra kan det gå i mange retninger, men generelle spørsmål som gjerne går igjen er styrker og svakheter, hvilke kvaliteter man ønsker hos en leder, hvilken rolle man tar i et team osv. Lykke til😊 Anonymkode: c090b...b78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå