Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv har litt vanskeligt for og tro på slikt,men det er nok mye mellom himmel og jord som vi ikke vet noe om. Jeg har en venninne som sier hun har sett gjenferd og opplevt div..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle henne når hun begynner og prate om det,men det er vel kansje fordi jeg ikke har noe tro på det..

Tror dere på slikt,har dere evt.opplevd noe som har gjort at dere skiftet mening???

Det går jo det programmet på tvn (åndenes makt) har sett det et par ganger men får ikke helt til og tro at alt der er sant,kansje noe.. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på gjenferd og har selv opplevd det og datteren min både ser og prater med de. Vi hadde en mann som gikk igjen i huset vårt og han skremte dattra mi mye, og i den perioden pratet hun veldig mye sammen med hjelperne sine. Hun forklarte og nøyaktig hvordan de så ut. Vi fikk så et medium til og komme for og få han mannen som gikk igjen til og bli borte. Og mediumet forklarte nøyaktig hvordan både mannen og hjelperne til datteren min så ut. Og det var identisk med hennes forklaring. Vi fortalte aldri mediumet, hva min datter hadde sagt først.

Så jeg tror på det, men skjønner jo at det er mange andre som ikke tror. Det er jo ikke så mange som ser og opplever sånne ting. Og det er ikke så lett og tro på noe man ikke har sett eller opplevd selv.

Skrevet

Nei, jeg tror så absolutt ikke på spøkelser :ler:

Synes rett og slett det grenser til det komiske å se sånne programmer. Tror det er for få litt blest om seg selv og litt spenning i tilværelsen at enkelte mennesker dikter opp disse historiene.

Skrevet

Overfladisk og naivt. Jeg tror det er mye i denne veren vi ikke er i stand til å se og forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...