AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #1 Skrevet 11. oktober 2021 Er min første gang i avstandsforhold. Noen som har noen tips til meg? Vi er 30 år. Noen typiske fallgruver? Ønsker alle mulige erfaringer 😊 Hvorfor funket det / funket ikke for dere? Når tok dere evt neste steg? Eller slo opp? Anonymkode: 3be39...88d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Vi data på avstand i 6 år. Logistikken gikk greit, jeg kjøpte ofte ny flybillett før jeg dro igjen, var godt integrert blant hans venner og familie. Jeg trodde vi begge kun venta på at jeg skulle fullføre videreutdanning, så vi kunne flytte sammen og starte et familieliv, men da det skjedde, slo han opp. Kretsen hans er veldig glad i meg, og jeg tror egentlig ikke helt han mente slutt for alltid fra hans side, men jeg har gått videre og dater en ny mann. Gadd ikke gi ham og det forholdet mer tid. Anonymkode: eca20...17d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Avstandsforhold 3 år før vi flyttet sammen. Dere må virkelig kunne stole på hverandre for at dette skal gå. Er en av dere sjalu er det nesten bare å glemme. Bli enige om hvor mye kontakt dere begge (viktig) vil ha. Her hadde vi det begge travelt, så vi chattet litt på messenger når vi hadde tid, og hadde to videochatter i uka hvis ikke det var noe spesielt. Andre snakker visst timesvis hver dag, men jeg mener man må ha tid til annet også. Hvis du blir fornærma om han ikke svarer på alle snap f.eks, som jeg har sett her inne, så kan det bli krangel. Respekter hverandres hverdag rett og slett, og ikke spill spill om å være den som venter med å ta kontakt. Det hjelper å vite når neste gang er før man drar fra hverandre. Gjerne besøk hverandre, eller i alle fall sørg for at det økonomiske ikke bare gå utover den ene. Her reiste jeg mest, og så betalte han middag ute f.eks. Gjør det rettferdig. Anonymkode: a457b...c27
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 Vi hadde ulike forventninger til når vi skulle sette av tid til telefonsamtaler (dette var før Internett ble veldig vanlig på hybel. Vi var studenter da), så det ble litt uenigheter pga det. Lave tellerskritt i helgene, men da ville jo han feste med kompisene 😂😂😂 Jeg skjønner jo det nå 😂 Men vi hadde ikke råd til å snakke i ukedagene. Fattige studenter. Men vi var unge og umodne da. Men ser i tråder her at mange sliter med ulike forventninger på hvor mye kontakt de skal ha Anonymkode: 74298...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #5 Skrevet 12. oktober 2021 Hvis du i utgangspunktet er sammen med en som du ikke kan stole på, så fungerer ikke avstandsforhold (ikke vanlig forhold heller forsåvidt). Da sliter du deg selv ut. + at den andre garantert er utro Anonymkode: 74298...6c5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #6 Skrevet 12. oktober 2021 Det gikk skeis fordi det ikke var noen kjent sluttdato for avstanden. Dvs. vi så at det ble vanskelig å flytte den ene eller den andre så vi kunne bo sammen. Det er mye lettere å være i langdistanseforhold dersom man vet når avstanden tar slutt. Anonymkode: 14d6e...265 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #7 Skrevet 12. oktober 2021 Er i ett nå. Går nok rett til dundas, vi er begge for opptatte på hver vår kant. Prøver å finne ut en skånsom måte å avslutte på. Anonymkode: 4a00b...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå